למה גילוי מרצון זו אופציה שכדאי לשקול

מצאתם את עצמכם עוברים עבירת מיסים? העלמתם מס כי הייתם במצב כלכלי קשה, כי הייתה לכם הזדמנות או פשוט כי לא עמדתם בפיתוי? אם כך, ברור לנו מדוע אתם לא ישנים טוב בלילה. רוב האנשים אינם באמת עבריינים וברור מדוע עצם העובדה שאתם יודעים שאתם אשמים מטרידה אתכם. לכן כדאי שתכירו את היוזמה של רשות המיסים העונה לשם "גילוי מרצון", כי בהחלט יכול להיות שגם עבורכם זה יהיה רלוונטי. במקום להמשיך לחיות במתח שבו אתם חיים אתם יכולים לפנות אל רשות המיסים ופשוט להתוודות, אז למה שלא תשקלו זאת?

היתרונות שמחכים לכם

בבואנו להבין מדוע רשות המיסים מציעה את האופציה של גילוי מרצון לאזרחי המדינה, אנחנו מנסים לראות מהם היתרונות לכל אחד מהצדדים, כלומר, לרשות המיסים ולאזרח. מעבר לכך שתוכלו לישון בשקט ואתם תראו שאבן תרד מעל לבכם, תוכלו גם ליהנות מהעובדה שרשות המיסים לא תעניש אתכם על העונש שביצעתם ופשוט תתעלם מהעבירה! רשות המיסים, מצידה, תצא מרוצה כי היא לא תצטרך יותר לרדוף אחריכם ובעיקר, היא תקבל את הכסף שמגיע לה. לכן, אם הגעתם למסקנה שאתם לא רוצים להיות בסכנה ולא רוצים לחשוש כל הזמן מהרגע שבו רשות המיסים תגיע אליכם, מדוע שלא תחשבו עוד היום על צעד מהפכני כמו גילוי מרצון?

עורך דין

האם אתם זקוקים לייעוץ?

ברוב המקרים לא כדאי יהיה לוותר על שירותי הייעוץ שמחכים לכם, כי ייעוץ מקצועי תמיד יכול לעזור. כך תדעו לקראת מה אתם הולכים, מה באמת כולל התהליך ואיזה מסמכים עליכם להגיש. אם יש לכם דילמה לגבי בחירת היועצים שלכם, דעו שאנחנו במשרד עו"ד אורדן מחכים לכם. אנשי הצוות שלנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בקשה, כך שבין אם אתם חושבים להגיש בקשה של גילוי מרצון ובין אם תרצו לקבל ייעוץ לגבי כל דבר אחר שקשור למיסים – אנחנו הכתובת שלכם. פנו אלינו עוד היום ותוכלו להיות בטוחים שתצאו מרוצים וכי סוף סוף כל תיפרדו מכל המתח שליווה אתכם בזמן האחרון בגלל העלמת המס שביצעתם.

מדוע לא כדאי לוותר על שירותיו של עורך דין מיסים?