איך יוצאים מהסתבכות עם כסף שחור?

הפיתוי לעבוד עם כסף שחור הוא פיתוי שכולנו מכירים. במקום שנוציא חשבונית על העבודה שעשינו נוכל לגבות רק את התשלום, בלי שאף אחד יידע, וכך לקבל את מלוא הסכום! זו שיטה שלכאורה נראית פנטסטית, במיוחד עבור מי שסבור שהמיסים בישראל מאוד גבוהים. עם זאת, אסור לשכוח פרט קטן וחשוב: זו שיטה שהיא לא חוקית. זה לא משנה על איזה היקף של עבודה מדובר, כי ברגע שקיבלתם תשלום ולא הצהרתם על כך, למעשה קיבלתם כסף שחור והוספתם שמן למדורה, שגם ככה בוערת במדינה שלנו. יתרה מכך, אם יתפסו אתכם מרשות המיסים אתם יכולים להיות בטוחים שצפוי לכם עונש חמור, כי ככל שהעבירה חמורה יותר כך גם חומרת הענישה תהיה בהתאם. למידע נוסף אודות כסף שחור לחצו כאן.

 

עורך הדין שיעזור לכם

כבר עברתם את העבירה? זו עבירה שחזרה על עצמה ועכשיו נתפסתם? אם כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לעצור לרגע. מהרגע שבו תפסו אתכם אתם עלולים לעשות לא מעט טעויות שרק עלולות להחמיר את המצב ולכן חשוב כל כך לפנות אל עורך דין מקצועי שיוכל לסייע. עורך דין שעוסק בתחום המיסים, העלמת הכנסות ועבירות של כסף שחור יוכל לבדוק עד כמה המקרה שבו אתם מעורבים חמור. בהתאם לכל הנתונים שתניחו על שולחנו הוא יידע לסייע לכם, מה שאומר שהייעוץ שלו קריטי ולא כדאי לדחות את הפנייה אליו.

 

כך בוחרים עורך דין לענייני כסף שחור

זה לא משנה עד כמה העבירה שבה אתם מואשמים חמורה או האם זו התנהלות קבועה שלכם מזה שנים. מה שבטוח זה שכדאי לכם לבדוק עם איזה עורך דין אתם מדברים והפרמטרים לבחור אותו הם:

  • הוותק שלו
  • המקצועיות
  • המוניטין
  • הזמינות
  • הרושם שהוא יוצר

אתם צריכים להבין שאם עוה"ד שלכם לא יהיה מספיק רציני, לוחמני ודואג לאינטרסים של הלקוחות שלו, עלול להיות שתשלמו, ובגדול, על העבירה שעשיתם. כסף שחור זה עניין שמעסיק מאוד את רשויות המיסים ולכן חשוב לא לוותר על עורך דין ולהתמודד עם עבירות כאלה בעזרת עורכי דין מיומנים שהמקצועיות שלהם לא מוטלת בספק.

 

הסתבכות בכסף שחור