עורך דין צבאי שתשמחו לקבל את שירותיו

אתם נמצאים עכשיו בשלב בחיים שבו אתם חיילים ואתם מואשמים בעבירה חמורה? עמוק בפנים אתם יודעים שזה נכון ושאתם אשמים? אם כך, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לראות איך אתם ממזערים את העונש הצפוי לכם. זה לא משנה אם אתם אשמים במקרה של נפקדות, עריקות או שאולי בכלל תפסו אתכם מעשנים סמים במסגרת השירות הצבאי. לכל עבירה יש את החומרה שלה ואת העונש שלה, אך מה שבטוח זה שעורך דין צבאי הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם. הדבר האחרון שתרצו זה שהעבירה הזאת תגרום לכך שהשירות הצבאי שלכם יהיה ארוך יותר או לכך שתסבלו גם באזרחות מההשלכות של אותה עבירה. לכן חשוב לבחור עורך דין צבאי כמו מירי יעקב גביש שיוכל לסייע ויפה שעה אחת קודם.

האם כדאי לקבל את עוה"ד שהמערכת מציעה לכם?

כמובן שבתור חיילים במדינת ישראל הצבא יוכל להעמיד לרשותכם עורך דין צבאי שתפקידו יהיה להגן עליכם ועל הצד שאתם משמיעים. עם זאת, לא תמיד עורכי הדין שעובדים מטעם הצבא מגיעים עם מספיק ניסיון וידע, מה שאומר שאפשר להבין אתכם אם אתם תוהים לגבי כדאית הדברים. חשוב לדעת שממש כפי שבאזרחות אתם יכולים לבחור את העורך דין שייצג אתכם, כך קורה גם בתוך מערכת המשפט הצבאית. מה שכן, כמובן שאם אתם מסרבים לעוה"ד שהצבא נותן לכם ובוחרים מישהו בצורה פרטית – הרי שיהיה עליכם להתמודד לבד עם העלויות.

תשמחו לקבל

עו"ד מוכר ומנוסה הוא הכתובת הנכונה

חשבתם לרגע שזה לא באמת משנה איזה עורך דין צבאי מסייע לכם? מייצג אתכם ובונה את תיק ההגנה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ראשית, כמובן שככל שהסוגיה שבה אתם מעורבים מורכבת יותר כך גם עוה"ד צריך להיות מוצלח ומנוסה יותר. שנית, תמיד עדיף שאיש מקצוע משכמו ומעלה יהיה אחראי על העניינים שלכם ולכן בהחלט כדאי לבדוק במי אתם בוחרים. בסופו של דבר, כאשר עוה"ד יתחיל לטפל בסוגיה שבה אתם מעורבים אתם תראו שבחרתם נכון וכי המקצועיות של עוה"ד תשפיע על חומרת העונש שתקבלו.