איך בדרך כלל מתנהלת התמחות של עורך דין נזיקין?

עו"ד נזיקין הוא עו"ד שמתמחה בתביעות נזקי גוף ונזקים אחרים. עו"ד נזיקין חייב להיות איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר – וכדאי להבין כיצד נראית התמחות של עו"ד כזה, בין אם אתם רוצים להתמחות בתחום ובין אם אתם זקוקים לשירות של עו"ד במסגרתו.

 

עורך דין נזיקין – מה זה בעצם אומר?

עורך דין נזיקין הוא איש מקצוע שעוסק בכל מה שקשור לנזקי גוף ולנזקים אחרים הנגרמים מסיבות שונות, וכן בפיצויים שהנפגע מנסה לקבל מחברות הביטוח, מהביטוח הלאומי או מגורמים פרטיים שנושאים באחריות לנזק שנגרם לו. מדובר באחד התחומים המשפטיים העדינים והרגישים ביותר, שההשלכות שלו על חיי המטופל הן מרחיקות לכת ומשפיעות על כל היבט בחייו.

משום כך, עורך דין נזיקין הוא איש מקצוע חשוב ביותר, שצריך להכיר את התחום שלו על בוריו, לדעת כל חוק ולהשתמש בכל תקדים בכדי להשיג למטופל שלו את מה שמגיע לו. לשם כך, אותו עו"ד נזיקין צריך להתמקצע ולהתמחות.

עורך דין נזיקין

כמו כל עו"ד אחר, גם עו"ד נזיקין חייב להתמחות

כשאנחנו פונים לעורך דין מכל סוג, אנחנו מצפים לקבל את המענה המקצועי ביותר של מומחה בתחום שנחוץ לנו. אם אנחנו זקוקים לעו"ד פלילי, נפנה לעו"ד שמתמחה בתחום הפלילי, וכך גם אם נצטרך עו"ד חוזים או בתחום המשפחה.

בהתאם לכך, גם עו"ד נזיקין חייב להיות בעל מומחיות משמעותית בתחום הנזיקין, נזקי הגוף והפיצויים, ולהחזיק בהבנה עמוקה של התחום ובניסיון עשיר בו. אבל האם ישנה התמחות ספציפית בעו"ד נזיקין? כיצד נוכל לדעת שפנינו למשרד עו"ד נזיקין תל אביב שמתאים לצרכים שלנו מבחינה מקצועית? ננסה לעשות קצת סדר.

 

איך מתנהלת התמחות של עו"ד נזיקין?

התמחות של עו"ד נזיקין, על הנייר, לא מתנהלת באופן שונה מהתמחויות של עורכי דין אחרים. כמו כל עורך דין אחר בישראל, עו"ד נזיקין מחויב לעבור התמחות של שנה וחצי במשרד עו"ד או מוסד משפטי אחר (בתי משפט, פרקליטות, סנגוריה) ולעבור את בחינות לשכת עורכי הדין בכדי להחזיק ברישיון עיסוק בתחום.

עד כאן על הנייר – אבל בפועל בכדי שעו"ד נזיקין ייחשב מומחה הוא צריך הרבה יותר מזה. בכדי שעו"ד נזיקין יתמחה בתחומו, מומלץ שיעבוד כעו"ד זוטר (גם לאחר תקופת ההתמחות) במשרדי עו"ד המתמחים בנזיקין, ויבנה לעצמו רקורד ומוניטין לאורך שנים של עבודה והצלחה. תחום הנזיקין הוא תחום שבו לניסיון אין תחליף, והתמחות של עו"ד נזיקין מתבטאת בעיקר בניסיון שאותו עו"ד צבר בתחום הנזיקין לאורך שנים – כשהוא מייצג לקוחות בפני עצמו וכשהוא עובד אצל עו"ד אחרים המתמחים בתחום.

 

זקוקים לעו"ד נזיקין? פנו למומחים בתחום

תביעות נזיקין הן תביעות רגישות בעלות השלכה עצומה על חיי הנפגע, ולכן התפקיד של עורך הדין בתביעות כאלה הוא חשוב מאין כמותו. לפני שאתם מתחילים בהתמודדות עם פיצויים מחברות ביטוח או מגורמים האחראים לפגיעה בכם – ודאו שאתם מצטיידים בעו"ד נזיקין ברמה הגבוהה ביותר, עם מומחיות נרחבת וארוכת שנים בתחום הנזיקין ונזקי הגוף. כך, תוכלו למקסם את הסיכויים שלכם בהתמודדות המשפטית והביטוחית גם יחד.

עורך דין נזיקין