עורך דין מאיר בקרמן מסביר איך לחסוך בתשלום מיסים בחברה

כשמדברים על עולם המיסים מדברים על עולם זר, גדול ומסובך שקשה מאוד להתמצא בפרטים שלו אם אינך מומחה בתחום ואם לא למדת זאת באופן מסודר.

עורך דין מאיר בקרמן מומחה לענייני מיסים, החזרי מס ובעיות מס, כך שתוכלו להיות בטוחים שבכל מצב הוא יוכל לתת מענה ופתרון, ולהיות איש המיסים בעבורכם.

אם אתם מנהלים חברה ואתם רוצים לדעת איך לחסוך בתשלום מיסים בחברה, תוכלו להתייעץ עם מאיר בקרמן – המומחה לענייני מיסים.

כל התשובות על איך לחסוך בתשלום מיסים בחברה – בהמשך מאמר זה.

 

מי הוא עורך דין מאיר בקרמן?

עורך דין מאיר בקרמן הינו עורך דין מומחה לענייני מיסים אשר כבר עוסק שנים רבות בתחום. לעורך דין מאיר בקרמן ניסיון רב, התמקצעות בתחום המיסים, ידע ויכולת לתמוך ולסייע בכל מי שצריך עזרה בתחום המיסים. אם מדובר בשאלות הנוגעות למס הכנסה, לניהול המיסים בעסק, ועוד – מאיר בקרמן יכול להשיב לכל השאלות שלכם הנוגעות לענייני מיסים. בקרו אותנו בלינקדאין כדי לקרוא עוד על אודות עורך דין מאיר בקרמן, ולהבין למה הוא איש המיסים בעבורכם.

 

מס הכנסה – למה צריך את זה?

מס הכנסה הינו חוק בישראל עוד מימי תקופת המנדט הבריטי, לפי חוק זה כל אזרח ישראלי צריך להפריש מיסים מתוך הכנסותיו בין אם הוא אדם יחיד ובין אם הוא מנהל עסק, חברה או תאגיד. הדבר נועד כדי שכל מי שמכניס רווחים יפריש מיסים ביחס לרווחים שהוא מפריש – מי שמרוויח יותר משלם יותר מיסים – כך שגם אוצר המדינה גדל, והפערים בין העשירים והעניים יקטנו. אם מסיבה כלשהי אדם כלשהו החליט לא לשלם מיסים, הדבר מהווה עבירה על החוק ושקול להעלמת מס – עניין שאתם לא רוצים להיכנס אליו ולהתעסק איתו.

 

איך אמורים לדעת כמה מיסים צריך לשלם?

באתר של רשות המיסים מפורטת טבלת מדרגות מס רשמית – לפי טבלה זו כל אחד יודע כמה הוא אמור להפריש מיסים, בהתאם להכנסה שלו. הכנסה חייבת במס יכולה להיות משכורת של שכיר, הכנסה מעסק, קצבאות שונות ואפילו דמי שכירות מהשכרת נכס כלשהו. שיעורי מדרגות המס בישראל 2021 קובעים למשל שמי שמרוויח בחודש עד- 6,290 ₪ משלם- 10% מס. מי שמרוויח עד- 9,030 ₪ בחודש משלם- 14% מס, וכך הלאה – שיעור המס עולה ככל שההכנסה עולה, באופן הוגן ושוויוני. למידע המלא לגבי כמות המיסים שעליכם לשלם התייעצו עם מאיר בקרמן עורך דין מיסוי – מומחה לעולם המיסים שיענה לכם על כל השאלות הנוגעות למיסים.

 

האם יש הטבות וזיכויים בתשלומי המס?

התשובה היא – כן! ישנן הטבות וזיכויים בתשלומי המס, כגון נקודות זיכוי ממס הכנסה. ישנן זכאויות שונות המזכות בנקודות זיכוי ממס, כדוגמה נקודות זיכוי לתושב ישראל, לנשים, לנוער עובד, נקודות זיכוי בגין בן זוג שלא עובר או נקודות זיכוי להורים לילדים. אפילו אם סיימתם לימודי תואר בשנים האחרונות מגיעות לכם נקודות זיכוי. התייעצו עם עורך דין מאיר בקרמן עוד היום כדי לוודא כי כל זכויותיכם בנוגע להטבות מס ונקודות זיכוי, מתממשות.

 

איך אפשר לחסוך בתשלום מיסים בחברה – כל התשובות

יש דרכים רבות לחסוך בתשלום מיסים בחברה. אחת מהן, היא לוודא כי מקדימים בתשלום ההוצאות של החברה ככל האפשר. אם לדוגמה אנו ניצבים בסוף שנת 2021, נקדים בהוצאות שוטפות שתכננו להוציא בשנת 2022, ונוציא אותן כבר כעת, לקראת סוף השנה הנוכחית. הוצאות אלו יכולות להיות לדוגמה אביזרי שיווק, ציוד משרדי, תשלומי ביטוחים, ועוד. מבחינת הכנסות החברה, כל הכנסה שתיעשה לאחר סוף שנת 2021 תיחשב להכנסה של שנת 2022. כך אנו מקדימים את ההוצאות ומאחרים את ההכנסות – שני מהלכים אלו יכולים לחסוך לנו אלפי שקלים מבחינת תשלום מיסים לשנת 2021. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עם עורך דין מאיר בקרמן כדי להבין איך אלו עוד דרכי חיסכון במס יש וכיצד ניתן לממש אותן.

 

אלו בעיות מס עלולות להיווצר?

אם אינכם בקיאים בעולם המיסים דעו כי פעמים רבות קל לעשות טעויות בכל הנוגע לתשלומי מיסים. הבירוקרטיה הרבה מחייבת מילוי טפסים שקל למלא בהם בטעות פרטים לא נכונים – עקב כך ייתכן שתשלמו יותר מס ממה שאתם אמורים, או פחות מדי. בנוסף, ייתכן וכי אתם אפילו לא מודעים לכל הטפסים עליכם למלא, ועל כן לא דיווחתם על כל הכנסותיכם. במקרה כזה תיכנסו לסיבוך שיהיה לכם קשה לצאת ממנו. דעו כי עורך דין מאיר בקרמן יכול לפתור בקלות בעיות כאלו ולהבטיח כי לא תטעו עוד בהמשך בכל הנוגע למיסים.

 

איך אקבל החזר מס?

לאחר התייעצות עם עורך דין מאיר בקרמן תוכלו להיות בטוחים כמה החזר מס בדיוק מגיע לכם. החזר המס יגיע אליכם במהלך השנה ישירות לחשבון הבנק שלכם, לאחר שתגישו את הטפסים המתאימים כדי לוודא שהליך זה קורה כמו שצריך. עורך דין מאיר בקרמן ילווה אתכם לאורך התהליך, יסייע וייעץ כך שתקבלו את מלוא החזר המס המגיע לכם ותמצו את כל הזכויות שלכם אל מול מס ההכנסה.

 

איך לבחור עורך דין לענייני מיסים

בתחום עריכת הדין יש שרלטנים רבים שאתם לא רוצים להיתקל בהם. איך אפשר לדעת שתעשו את הבחירה הנכונה כשאתם לוקחים איש מקצוע שיסייע לכם בתחום המיסים? עליכם לבחור עורך דין מקצועי בעל הכשרה מתאימה והסמכות, ניסיון והמלצות. עורך דין מאיר בקרמן מתאים לכל מי שמחפש עורך דין כזה – עם המלצות רבות, ניסיון וותק בתחום, ומענה לכל שאלה שעולה בענייני מיסים, תוכלו לדעת שהפקדתם את גורלכם בידיים של האדם הנכון.

 

מה ההבדל בין רואה חשבון לעורך דין בתחום המיסים

רבים חושבים שעורך דין לענייני מיסים ורואה חשבון עושים את אותה עבודה בדיוק – אך זה לא נכון. רואה חשבון נותן שירותים שונים מאשר עורך דין בתחום המיסים. כל אחד מהם נותן שירות ללקוחות למטרה שונה, תוך שימוש במיומנות שונה. רואה חשבון יכול לתת שירותי הנהלת חשבונות ויכול לייעץ מלכתחילה איך להשיג את החזרי המס המגיעים לכם ולעזור לכם לתכנן זאת מבעוד מועד. עורך דין לענייני מיסים, כדוגמת מאיר בקרמן, מתמחה לא רק בדיני מיסים אלא גם בחוקי וכללי האכיפה סביב עולם המיסים. כך הוא יכול להבין ולתווך לכם כיצד מס הכנסה רואה את אותם חוקים וכללים, מפרש ואוכף אותם. במקרה הצורך עורך דין מאיר בקרמן יוכל לעשות משא ומתן אל מול מס הכנסה – ולהבטיח כי לא תהיו בצד המפסיד, אם החוק אכן עומד לצידכם.

 

לסיכום

לא כל אחד יכול להתמחות בקלות בעולם המיסים. מדובר בעולם נרחב וסבוך בעל מערכת חוקים ושפה משל עצמו, שרק עורך דין מומחה לענייני מיסים כגון עורך דין מאיר בקרמן, יכול להיות בקיא בו מספיק, ולעזור לכם אם נתקלתם בבעיות. החל מהחזרי מס, נקודות זיכוי, ועד לחיסכון במס בחברה – מאיר בקרמן יכול לעזור בכל אלו ולתת לכם שירות מקצועי חסר פשרות.

 

איש מיסים