אילו בעלי עסקים חייבים רואי חשבון מבחינה חוקית?

חרף המעמד הרם של החשבונאות, נוכח היותה פונקציה רבת משמעות בהקמה של ניהול כלכלי חזק לעסק, יש מי שעדיין חושב לנהל את מערך החשבונאות שלו בכוחות עצמו. בדרך זאת הוא מבזבז משאבים יקרי ערך, תוך כדי הגברת הרגישות לבעיות שעשויות לגרום להוצאות כספיות מיותרות, לחוסר הצלחה עסקית או לקנסות כבדים, וכיוצא בזאת.

אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, תקראו את המאמר שלפניכם מתחילתו ועד תומו, ותגלו, בין יתר הדברים – אילו בעלי עסקים חייבים רואי חשבון מבחינה חוקית?

 

מה יתמוך ברצון שלכם לשכור את השירותים של רואה החשבון רותם ליבנה?

רק דרך רותם ליבנה יהיה באפשרותכם לקבל את כל מה שהנכם צריכים, מתחת למטרייה אחת. בעוד בשיעור של כתשעים אחוזים מהחברות כושלות כבר בשנה הראשונה, הסיבה של ניהול פיננסי לקוי מוגדרת כמובילה ביותר. על ידי מינוף של שירותי רואה חשבון כרותם ליבנה, תגדילו את הסיכויים שלכם באופן ניכר ליהנות מבית עסק משגשג. חוץ מהנהלת החשבון, רואה החשבון רותם ליבנה יעזור בהקלה של התפעול הפיננסי, כמו גם התכנון של בית העסק שלכם, על מנת להבטיח תזרים מזומנים בריא ויציב.

 

האם רואי חשבון יעודדו דיגיטציה של התנהלות החשבונות העסקיים שלכם?

הרישומים של החשבונאות עשויים לעשות לכם בלגאן, ולהיות משימה סיזיפית למדי. שנים רבות של רשומות יסתכמו כהרף עין לאלפי דפים. מן הסתם, לשלוף נתונים ייראה לכם כמשימה ממש בלתי אפשרית. אך אנו אנשי הבשורות הטובות כיום, ברגע שמתוודעים לטכנולוגיה באמצעות השירותים של רואי חשבון, יאחסנו את כל הרישומים שלכם בפורמט דיגיטלי, בכל מיני פלטפורמות מאובטחות עם תוכנות מתקדמות, אשר בדרך כלל יגיעו עם עוד מודלים, כמו למשל – חישובי שכר.

 

האם רואי חשבון יחסכו לכם במשאבים יקרי ערך?

אין כל עוררין על כך, כי השירותים של רואי חשבון יחסכו לכם במשאבים שערכם לא יסולא מפז, דבר שמתורגם לגמרי בחיסכון בהוצאות כספיות ובהתייעלות מיטבית. אחזקה של רואה חשבון באופן שוטף, ותיק ומנוסה, יכולה להחזיר לכם אלפי ₪ מדי חודש בחודשו.

תצטרכו לשלם לו דמי שירות מדי חודש, שיעניקו לכם גישה למומחיות של כמה אנשי מקצוע מומחים בראיית חשבון, אשר בקיאים בכל הספקטרום של הנהלת חשבונות, בין אם מדובר על הנהלת חשבונות גרידא, ובין אם מדובר על ניהול מסים. מעכשיו לא תצטרכו יותר לדאוג מי ינהל לכם את החשבון העסקי שלכם.

 

האם רואי חשבון יעזרו לכם לחסוך יותר בניכויי מס גבוהים?

ברור מאליו, כי השירותים שממש תורמים, יש לציין, של רואי חשבון יסייעו לכם לחסוך יותר בניכויי מס גבוהים למדי. עליכם לוודא, בכל זמן נתון, שהנכם מקפידים למקסם את הניכויים ואת החסכונות שלכם באמצעות השירותים של רואה החשבון המקצועי שלכם, שמודע לכל התקנות החדשות, ויש ביכולתו להכשיר את החברה שלכם להנחות המס הרלוונטיות אף בניכויים של הוצאות עסקיות.

באם אתם מתנהלים במקביל עם עסקים במדינות זרות, כי אז הצוות המקצועי של רואי החשבון שלכם עשוי גם להימנע מהיבטים כדוגמת – מיסוי כפול, מכורח הבנתו המעמיקה באמנות המסים הבין לאומית.

בעלי עסקים