כיצד בוחרים עורך דין לחדלות פירעון?

במקרים רבים בחיים, אין לנו את הידע והניסיון המתאים כדי לפתור את הסיטואציות השונות הנקראות בדרכנו. ככל שהסיטואציה קשה ומורכבת יותר, כך יותר קשה לנהל אותה בעצמנו. במקרים מסוימים, סיטואציות שונות עשויות להשפיע גם בצורה משמעותית על החיים שלנו. בדיוק לשם כך,

ישנם אנשי מקצוע בתחומים שונים שיכולים להעניק לנו ידע וניסיון מקצועי שיסייעו לנו באופן מעשי. מתחילים בהליך חדלות פירעון? כך תבחרו עורך דין.

 

הליך חדלות פירעון

אז מדוע צריך בכלל עורך דין בהליך חדלות פירעון? הבנה של ההליך לפני זה תסייע להבנה מדוע צריך בכלל עורך דין בחדלות פירעון. חדלות פירעון הוא הכינוי להליך משפטי וכלכלי שמבוצע מטעם המדינה כלפי מי שהוגדר כחייב. באמצעות ההליך הזה, ניתן להסדיר את החובות השונים כלפי הנושים.

הליך חדלות פירעון יכול להתרחש כאשר החייב אינו מסוגל להחזיר את החובות שלו לנושים. זה אומר שלחייב אין מספיק נכסים, כסף או רכוש בעל ערך כספי שמגיע לסכום של החובות השונים שלו. הליך חדלות פירעון אמור לסייע גם לחייב עצמו, שיעבור גם שיקום כלכלי לפי תוכנית שתאושר על ידי בית המשפט. קראו עוד על כך באתר https://origilatadv.co.il

 

לא נכנסים להליך זה בלי עו"ד

אל הליך חדלות פירעון אסור להיכנס בלי עורך דין. ישנם כמה גורמים שמעורבים בהליך הזה. החייב עצמו, הנושה או הנושים השונים, בית המשפט, מייצגים של הנושים והממונה על הליכי חדלות פירעון. העבודה מול הגורמים השונים, ביניהם בית המשפט והממונה, קשה מאוד ללא ידע ובקיאות מקצועית בחוקים השונים. עורך הדין יוכל לסייע לכם לקבל את התוכנית הטובה ביותר עבורכם שתעמוד על האינטרס המובהק שלכם – שיקום כלכלי והסדרת החובות.

 

ניסיון בהליכי חדלות פירעון

הליכי חדלות פירעון הם ההליכים שמחליפים את הליכי פשיטת הרגל, שהיו מוכרים על ידי המדינה עד לשנת 2019. הרפורמה החדשה, ששינתה את הטרמינולוגיה אך גם עוד דברים נוספים, מאפשרת שיקום כלכלי בצורה טובה יותר לחייב. שימו לב שעורך הדין שאתם בוחרים הוא בעל ניסיון בליווי הליכים שונים של חדלות פירעון, כך שהוא ידע לבצע את העבודה במקרה שלכם.

 

איזו ביקורת יש על עורך הדין?

לכל אחד יכולה להיות חוויה כזאת או אחרת עם עורך דין, אך בסופו של דבר הביקורות על עורך דין טוב יהיו חיוביות לרוב. לכן, לפני שאתם פונים אל עורך דין, שימו לב מה הביקורות השונות שיש אליו.

 

מה עושים בפגישת הייעוץ?

מצאתם עורך דין שנראה לכם טוב מספיק לטיפול בהליך חדלות הפירעון שלכם? הגיע הזמן לקבוע פגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ תספרו לו את המקרה הפרטי שלכם ותציגו בפניו את המטרות והשאיפות שלכם. שימו לב שהייעוץ שאתם מקבלים רלוונטי למקרה שלכם ומונחה מטרה משותפת, על מנת שתוכלו להתקדם בבטחה בהליך עם עורך הדין.

עורך דין חדלות פירעון