איזה ביטוח מבנה דרוש בצהל?

עולם הביטוחים נועד לתת לנו מענה בדמות סיוע וכיסוי כספי במקרים שבהם נזדקק להם. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים, הוא אחד מיני סוגים רבים של ביטוחים. גם בצה"ל נדרשת לבטח מבנים, על מנת להימנע מעצבים בעייתים. 

עולם ביטוחי המבנה

ביטוח מבנה הוא ביטוח שנועד לתת לנו מעטפת ביטחון כלכלית, שתסייע לנו במקרים שבהם נצטרך עזרה כלכלית כתוצאה מגורמים לא צפויים. כפי שאנו מחליטים לעשות ביטוח בריאות שנועד לתת לנו מענה בדמות סיוע כספי בעבור טיפול או תרופה שאינם נמצאים בסל הבריאות- כך גם בתחום ביטוח המבנה.

אם אנו מתמקדים בתחום המבנים, נזקים שעשויים לקרות כתוצאה מאסונות טבע, בעיות בצנרת, בעיות במעלית, בעיות הצפה מהביוב, שריפת בלון גז, פגיעה של עובר אורח בשטח המבנה או השחתה של ציוד משותף בבניין- כל אלה ועוד רבים אחרים יהיו

 מכוסים על ידי חברת הביטוח, בהנחה ותרצו. כיצד תוכלו לעשות זאת? צרו קשר עוד היום עם חברת הביטוח, והודיעו להם שאתם רוצים לעשות את ביטוח המבנה עבורכם.

בית מבוטח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תשלום חודשי סמלי לחברת הביטוח לאורך כל חודש, יאפשר לכם להיות רגועים. במידה ותזדקקו לשלם בעבור נזקים שקרו למבנה- הביטוח מכסה עבורכם את עלות ההוצאות. מדובר בתיקונים ונזקים שעשויים לעלות אלפי שקלים, ולכן סביר להניח שהייתם רוצים להימנע מהם. שימו לב שכיום בשוק הביטוחים יש עשרות חברות ביטוח שונות שמציעות סוגי ביטוחים שונים ומגוונים- בחרו את חברת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם (הן בהיבט התקציב שיש לכם והן בהיבט הכיסוי שהן מציעות עבורכם). נסו להתאים את הפוליסה לסוג הסכנות שהמבנה שלכם חשוף אליהן. לדוגמא אם אני גר באזור שידוע בתור אזור מרובה ברעידות אדמה- חשוב לוודא שהפוליסנ מתייחסת לכיסויים מפני מפגעים ואסונות טבע שונים.

ביטוח מבנה בצהל

צהל הוא אחד הגופים הגדולים ביותר שפועלים במדינה- אם לא הגדול מביניהם. מדי שנה מושקעים בצבא מיליארדי שקלים שבאים לידי ביטוי בין היתר במבנים חדשים שמוקמים. גם מבנים אלו, כמו כל מבנה אחר בעיר אחרת לאורך הארץ, חשופים למפגעים ואירועים בלתי צפויים. אם נסתכל על זה בצורה מתמטית- הסבירות שמבנה שנמצא תחת צהל ייפגע- הוא בעל סבירות גדולה למדי.

מעבר לסכנות שציינו כמו אסונות טבע, בעיות צנרת, השחתת ציוד או פגיעה של עוברי אורח- המבנים בצה"ל חשופים לאיומים אחרים שבאים לידי ביטוי במסגרות האימונים השונות. על כן, חשוב וצריך לבטח את המבנים גם בצה"ל. סוג הביטוח המתאים ביותר עבור מבנים בצה"ל הוא ביטוח מבנה. מכיוון שרמת הסיכון של המבנים בצה"ל נחשבת לגבוהה מן הממוצע (בשל שלל התרחישים האפשריים שעשויים לקרות- בעיקר במסגרת אימונים)- מומלץ ואף כדאי לעשות ביטוח מבנה לצה"ל.