6 יתרונות בהגשת תביעת ביטוח עם עו"ד מומחה

חברות ביטוח הפכו להיות גוף אתו סביר מאוד שתצטרכו להתמודד בשלב כלשהו בחייכם.

זאת היות ובשנים האחרונות פעולת ביטוח רכושנו ואף גם לעיתים גופנו הפכה להיות דיי נפוצה.

אם כך, במצבים בהם אתם מוצאים עצמכם נדרשים להגיש תביעת ביטוח בגין נזק שספגתם, ברור שתדרשו להתמודד עם בירוקרטיה מסורבלת שאין יהיה לכם דיי מידע ומיומנות בכדי לצלוח אותה.

כאמור, בכדי לעלות את סיכויי הזכייה בתביעה אותה הנכם מעוניינים להגיש רצוי ואף מומלץ שתפנו לעוד דין מומחה לתביעות ביטוח.

 

היתרונות בשכירת שירותיו של עורך דין ביטוח

יתרון הידע

לעורכי הדין של חברות הביטוח יתרון מהותי על פני הציבור, יתרון המתבטא בידע שלהם בכל אשר הקשור לתביעות שכאלה כמו למשל ידע באשר לתזמון המדויק שיש להגיש את הדברים. לפיכך, אילו תפנו לעורך דין ביטוח בעל ידע זהה לאלו, צעד זה ימנע את היתרון דנן שיש לחברות הביטוח מולכם.

 

יתרון המיומנות

חלים המון מן המצבים בהם התנאים שצוינו בפוליסת הביטוח שלכם או התנאים הכלליים לזכאות משתמעים לשני פנים. כך, עורכי הדין של חברות הביטוח ידעו לשחק בקלף זה לטובתם ויביאו לדחיית תביעתכם. עם זאת, בשכירת שירותים של עורך דין ביטוח תוכלו להבטיח שגם בצידכם יהיה אדם אשר יהיה בעל הקלפים הנדרשים בשרווליו.

 

הימנעות משגיאות

אחד מהיתרונות המובהקים של שכירת שירותיו של עורך דין מומחה הינו כי זה ימנע ממכם לנקוט בטעויות פרוצדורליות ומהותיות שעשויות לחול במסגרת ההליך. להלן מספר מן הטעויות בהם ככל הנראה שתנקטו אם לא תפנו לעורך דין ביטוח.

 

אי צירוף מסמכים ומידע

קיימים מסמכים מגוונים אשר תדרשו לצרף על מנת להוכיח כי הנכם זכאים לקבל את הסכום אותו אתם תובעים. כאמור, אילו תפספסו מסמכים בודדים בעלי רלוונטיות לתביעתכם, דבר זה יכול להביא לדחייה מוחלטת של תביעתכם אל מול חברת הביטוח.

 

אי דיוק וחוסר אחידות

היות ואין אתם בעל המיומנות המשפטית הנדרשת לשם מילוי הטפסים הנדרשים בצורה מדויקת והנדרשת, דבר זה עשוי לפגוע בסיכוי קבלת תביעתכם. עורכי הדין של חברות הביטוח נוהגים לדחות תביעות ביטוח בקלות יתרה כאשר אין אדם הקפיד לענות על הנדרש בטפסים בצורה המדויקת המפורטת והמהימנה ביותר. מה גם שלעיתים רבות קיים שוני קטן בין הגרסאות שהנכם מוסרים לכל גורם נדרש דבר שגם בכוחו להביא לפסילת התביעה.

 

דרישה של גובה פיצויי מסוים

לעיתים, אם תדרשו סכום מסוים יכול להיות שתשימו לעצמכם רגל. זאת היות ויכול להיות שהינכם זכאים לסכום גבוהה יותר. בשכירת שירותיו של עורך דין תמנעו מצעד שכזה ואף גם זה ידע להמליץ לכם כי אם אתם אכן מציינים סכום שכזה עליכם לציין שאתם שומרים את הזכות לתקן דברים בטופס.

 

הגשת מסמך חתום