כיצד מתמודדים עם הטרדה מינית בצבא?

בכל מסגרת שאליה נשים מגיעות הן עלולות לסבול מהטרדות מיניות, ולצערנו זה המצב גם בעידן המודרני שבו אנחנו חיים. לכן ברור מדוע גם אתן חוששות מהעניין הזה וכדאי שתדעו: אם עברתן התעללות מינית או הטרדה מינית בצבא, יש מה לעשות בנידון. כלומר, הימים שבהן נשים היו צריכות לשתוק ולהרגיש אשמות כתוצאה מהתנהגות שכזאת עברו חלפו להם. היום ניתן לתבוע אפילו קצינים מאוד בכירים במידה והאם פגעו בכן, אז למה אתן מחכות? אומנם לא תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכן, אך בדיוק בשביל זה יש עורכי דין צבאיים שיוכלו לסייע לכן לכל אורך הדרך.

כיצד יעזור לכן עוה״ד

כאשר פונים אל עורך דין צבאי צריך להבין שלפני הכול עלינו להיות כמה שיותר גלויים איתו. אומנם זה לא דבר פשוט, אך זו הדרך היחידה להבטיח שמי שפגע בנו ייתן את הדין. לכן, אפילו שזה מאוד לא נעים ואפילו כואב להיזכר שוב בכל פרטי המקרה, חובה עליכן לעשות זאת כאשר אתן פונות לעו״ד צבאי. העניין הוא שרק אחרי שעוה״ד יקבל מכן את כל המידע אודות המקרה שקרה הוא יוכל להתחיל לבנות, ביחד אתכן, את תיק התביעה. הוא יוכל להסביר לכן מה יהיה מהלך הדברים ואף להציע האם יש טעם לחשוב על פשרה או שכדאי לתבוע פיצויים שונים.

כך תדעו לאיזה עורך דין כדאי להתקשר

אם יש משהו שלא חסר במערכת הצבאית של ימינו, אלה הם עורכי דין מקצועיים. עם זאת, זה טבעי שבהחלט שלא עם כל עורך דין תוכלו להרגיש בנוח ולא כל עורך דין יוכל לתת לכן את השירות שלו אתן מצפות. לכן, רגע לפני שאתן בוחרות את איש המקצוע שלכן רק בהתאם לחוות הדעת או למוניטין שיש לו בתחום, כדאי יהיה לבדוק עוד כמה פרטים. לדוגמא, ממתי הוא עוסק בתחום הזה? האם יש לו ניסיון? והאם הוא התעסק כבר בתביעות של הטרדות מיניות בצבא? כמו כן, חשוב לברר גם על כמה עומד שכר הטרחה של עוה״ד. אין אישה שלא הייתה רוצה לדעת שהיא מפקידה את הטיפול בעניינים שלה בידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש, אך מצד שני, לא תמיד יש מקום לשלם מחירים גבוהים מידי. עורכי הדין רגילים לכך הלקוחות עושים השוואת מחירים, אפילו במקרה של עורכי דין צבאיים, אז למה שלא תעשו זאת גם אתן?

לפרטים נוספים: https://brunolaw.co.il