המדריך המלא לתביעת חברות ביטוח

כולנו עושים לאורך שנים ביטוחים שונים ומגוונים והכול מתוך מטרה אחת ברורה: שיהיה לנו למי לפנות בעת צרה. אנחנו רוצים לישון בשקט ולדעת שאם, חלילה, נעבור תאונה, יגנבו מאתנו משהו או שתקרה לנו כל צרה אחרת – לפחות נקבל פיצוי כלכלי. מה קורה כשבפועל הדברים נראים אחרת וחברת הביטוח מתנער? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

ההבנה שאתם לא לבד

אדם מן השורה, כאשר הוא פונה אל חברת הביטוח במטרה לקבל ממנה פיצוי על משהו שקרה לו, בטוח שרק לו זה קורה שחברת הביטוח מנסה להתנער. כדאי לעצור כבר ברגע הזה ולדעת: אתם לא היחידים שזה קורה להם, וצרת רבים היא בהחלט חצי נחמה. במילים אחרות, חברות הביטוח פועלות באופן שיטתי ומכוון לגרום ללקוחותיהן להתייאש, לאבד תקווה ולוותר על הפיצוי שמגיע להם. עם זאת, חשוב שתבינו: אם תילחמו ואם תעשו את זה בצורה נכונה, בהחלט יכול להיות שתקבלו את הפיצוי ההולם בסוף התהליך.

 

בחרו לכם עורך דין שילווה אתכם לכל אורך הדרך

הבעיה בדרך כלל בהתמודדות מול חברות ביטוח, זו העובדה שהן עובדות עם סוללה של עורכי דין. משמעות הדברים היא שאם תנסו להתנהל לבד מול כל עורכי הדין המנוסים האלה, זה עלול להיות מאוד בעייתי ומורכב. הם מכירים הרבה יותר טוב מכם את המערכת ואת החוקים השונים, כך שמהר מאוד אתם עלולים ללכת לאיבוד מרוב מכתבים ואזהרות שונות. זו הסיבה שבגללה כדאי שתבחרו כבר בתחילת הדרך משרד מקצועי של עורכי דין ותבקשו מהם לייצג אתכם. עורכי דין שחיים ונושמים את התחום הזה תביעות חברות ביטוח יוכלו ללוות אתכם לכל אורך הדרך, כולל מתן ייעוץ מקצועי ומשפטי בכל רגע נתון. אתם לא תאמינו עד כמה הייעוץ הזה יכול להיות משמעותי ברגע האמת ולכן לא רק שכדאי לפנות לעו"ד מומחה, אלא רצוי לעשות זאת כבר בתחילת הדרך.

 

איזה עו"ד יתאים למשימה?

כיוון שבישראל מוגשות מידי שנה כל כך הרבה תביעות נגד חברות הביטוח, ברור מדוע יש גם הרבה עורכי דין שעובדים בתחום הזה. לכן נשאלת השאלה: האם תרגישו שאתם יכולים לסמוך על כל עו"ד שבו אתם בוחרים? התשובה היא לא. יש עורכי דין שאומנם מפרסמים את עצמם כמומחים ומנוסים אך בפועל הם לא נותנים שירות מספיק טוב. אם המטרה שלכם היא לא לוותר, לתבוע את חברת הביטוח ולקבל בסופו של התהליך את מה שמגיע לכם, עו"ד רונן ברק ושות הוא הכתובת הנכונה. במשרד זה תוכלו לקבל שירות שכולל את כל מה שצריך, ואין ספק שעם עו"ד מנוסה ומקצועי שכזה תצאו מרוצים מכל התהליך. התקשרו עוד היום כדי לקבוע פגישה עם עוה"ד רונן ברק ותראו שלא תצטערו על כך, כי מול חברת הביטוח אתם צריכים את עוה"ד הטוב ביותר שיש.