הסכם גירושין – המדריך המלא

הסכם גירושין בהסכמה ניתן לביצוע באמצעות שורת פעולות, עליהן נפרט במדריך אשר הוא בגדר חובה בעבור כל מי אשר החליט להתגרש ומעוניין לסיים את התהליך בדרכי נועם.

 

הסכם גירושין – מהו?

הסכם גירושין הוא הסכם משפטי אשר נועד לסיים את הליך הגירושין באופן סופי. על ההסכם צריכים להיות חתומים שני בני הזוג, כאשר לאחר ניסוח ההסכם ע"י עורך דין אשר מתמחה בתחום הגירושין ניתן להגיש את ההסכם לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה או הרבנות, לצורך אישורו. עם זאת, לא תמיד הצדדים מצליחים להגיע להסכם גירושים אשר מקובל על שניהם, ולכן נדרש לבצע גישור גירושים אשר נועד להוביל לקבלת הסכמה ובכך לחסוך הליך משפטי סבור אשר עלותו יכולה להגיע גם לחצי מיליון שקלים. משום כך, אם אתם עתידים להתגרש, עליכם להכיר את הנושא של גישור גירושים, וזאת בכדי שתוכלו בסופו של דבר לחתום על הסכם גירושין אשר שומר על האינטרסים שלכם כבני זוג אך עם זאת מעגן על זכותכם המלאה לרכוש, מזונות והסדרי ראייה, במידה וישנם ילדים משותפים.

 

כיצד מתנהל הליך של גישור גירושין לצורך חתימה על הסכם?

הליך של גישור גירושין בראש העין מתבצע באמצעות עורך דין או מגשר אשר בהכשרתו עבר הכשרה לצורך ליווי של זוגות בגישור, כל זאת בכדי לגרום לסיום הליך הפרידה להסתיים מוקדם ובדרכי נועם. מדובר בסדרה של מפגשים אשר יכולה לנוע בין 3-30 ויותר, תלוי במידת שיתוף הפעולה של שני הזוג לתהליך. עלות של גישור גירושין עומדת על טווח של 25,000-50,000 ₪, וזאת לעומת הליך משפטי אשר יכול להאמיר לסכומי עתק בעבור שני הזוג, כחלק מליווי של עורכי דין וצוותים מקצועיים אשר מלווים את התהליך.  על מנת לחתום על הסכם גירושים בסופו של תהליך, על שני בני הזוג לנהל דיון אשר נוגע לענייני רכוש, מזונות, הסדרי ראייה וכו', וזאת על מנת להסדיר את הנושא לפני החתימה. את התהליך כאמור מלווה מגשר מוסמך אשר תפקידו הוא לתווך בין הצדדים כמו גם להגיע לעמק השווה,ולכן מדובר בדרך הטובה והמהירה ביותר לחתימה על הסכם אשר יאפשר לשני הצדדים להמשיך בחייהם בנפרד בשלום, מבלי להיפרד בטונים צורמים אשר עשויים להשפיע על מהלך החיים בהמשך.

הסכם

חתימה על הסכם גירושין – בליווי מקצועי בלבד

על מנת לסייע לסיום התהליך באופן מהיר ויעיל, עליכם ליצור קשר עם עורך דין המתמחה בתחום. עו"ד דגנית אלישיב נחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות בדיני משפחה, כמו גם מתמחה בהליך גישור לפני גירושין. אם אתם עתידים להתגרש בקרוב ומעוניינים לסיים את הליך הפרידה באופן ראוי, היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של דגנית לצורך תיאום פגישת ייעוץ לצורך תחילת תהליך של גישור גירושין על הצד הטוב ביותר.