הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן כשמגישים תביעות ביטוח בריאות

הגשת תביעת ביטוח בריאות היא עניין משפטי מורכב שמצריך את הזהירות והמקצועיות המקסימליים. לשם הצלחה ודאית של התהליך, יש לוודא שנמנעים מטעויות אפשריות במהלך הגשת התביעה. בדיוק לשם כך, במאמר הבא ריכזנו לכם את הטעויות הנפוצות הקשורות לתביעת ביטוח בריאות.

 

מתפשרים על עורך הדין

הצלחתה של תביעת ביטוח הבריאות שלכם קשורה בראש ובראשונה בסיוע המשפטי העומד לצידכם. ללא עזרה של גורם משפטי מקצועי ומנוסה, קרי משרד עורכי דין שמתמחה בתביעות מסוג זה, הסיכוי לנצח בתביעה מצטמצם באופן משמעותי. לכן הטעות הראשונה היא בחירה לא מדויקת של עורך הדין העומד לרשותכם.

חשוב לבחור באדם מנוסה ובקי, גם אם זה נדמה לכם בהתחלה כבזבוז כספי. אם אתם לא רוצים להשחית זמן על מציאת עורך דין איכותי, מוזמנים להיכנס לכתובת https://ddlaw.co.il וכבר עכשיו למצוא את מבוקשכם.

 

שוכחים את תקופת ההתיישנות

באופן כללי, תקופת ההתיישנות על הגשת תביעת ביטוח בריאות היא לרוב שלוש שנים. עם זאת, ישנם גם מצבים בהם חלה מה שנקרא "התיישנות מקוצרת", בהם פרק הזמן בו עליכם להגיש תביעה מתקצר באופן דרסטי. חשוב להיות עם יד על הדופק, ולוודא שהתביעה שלכם לא מתפספסת רק בגלל לוח השנה. שימו לב מתי צריך להגיש כל דבר, ומתי התוקף של תביעת ביטוח הבריאות שלכם עומד לפוג. חבל להפסיד תביעה על עניין שכל מהותו היא טכנית.

 

זונחים את חובת התיעוד

בעולם המשפטי "מה שלא מתועד לא קיים". לכן, מרגע שנכנסתם לתהליך של הגשת תביעת ביטוח בריאות חשוב להקפיד קלה כחמורה על תיעוד של כל דבר. מה זה אומר מבחינה פרקטית? לדאוג לתיעוד ולהעתקים של כל מסמך הקשור בתביעה, גם אם הוא נדמה לכם כלא רלוונטי. את ההחלטה באילו מסמכים להשתמש בסוף תשאירו לעורכי הדין, עליכם רק לוודא שיש להם עם מה לעבוד.

 

מתפתים לכל מה שחברות הביטוח מציעות

לחברות הביטוח יש אינטרס מסוים לא לתת לכם את המקסימום לו אתם זכאים. לכן, טקטיקה נפוצה של חברות ביטוח רבות היא חתירה להסכם פשרה מהיר עם הלקוח, במסגרתו אתם מקבלים סכום כסף פחות ממה שמגיע לכם. לכן חשוב לא לאמץ באופן מידי את הצעות חברות הביטוח ולשקול לעומק את משמעותה הכלכלית של כל אופציה. ייתכן שתעדיפו הסכם פשרה מהיר, אך עליכם להסכים לו רק לאחר שבחנתם את כל היתרונות והחסרונות של צעד זה.

 

אז מה היה לנו?

לסיכום, יש לא מעט טעויות נפוצות שאפשר ליפול בהן כאשר בוחרים להגיש תביעת ביטוח בריאות. חשוב לבחור בעורך דין מנוסה עם תחום התמחות רלוונטי, לוודא כמה פעמים את מועד התיישנות הביטוח, לדאוג לתיעוד מלא של כלל המסמכים ולא להגיד כן אוטומטי לכל מה שחברת הביטוח מציעה לכם.

תביעות ביטוח