ייעוץ לימודים לחיילים משוחררים

השחרור מהצבא הוא אירוע מכונן המפגש בין אנשים צעירים ששהו במשך שנים במסגרות מסודרות לבין העולם האמיתי והחיים הבוגרים. פתאום הם נתקלים לראשונה במושגים כמו ביטוח לאומי, אוניברסיטה, לימודי תעודה, וכיוצא באלו.

המפגש הזה עשוי להוביל רבים לתחושת תסכול וחרדה שתוביל גם לחרדת ביצוע שתמנע מהם לעשות את הצעדים הראשונים אחד הדברים החכמים ביותר שצעירים יכולים לעשות היום כדי לבנות את העתיד שלהם בצורה נכונה וחכמה הוא ייעוץ לימודים לחיילים משוחררים. בייעוץ כזה נערכים מבחני אישיות ומבחנים מקצועיים שנועדו לאפיין את הפרופיל התעסוקתי של החייל המשוחרר ולהכווין אותו לאפיקי ההתפתחות המתאימים לו ביותר.

מוסדות לימודי סוכן ביטוח ומכוני הכוונה רבים מציעים כיום מסגרות ייעוץ והכוונה לחיילים משוחררים שנועדו לדחוף קדימה את אותם הצעירים שמוכנים להתחיל את חייהם הבוגרים והאמיתיים אך חוששים או מבולבלים באשר לדרך שעליהם לעשות זאת.

תוצאותיהם של מבחני ייעוץ לימודים לחיילים משוחררים מציגים את היכולות שהפגין ומכאן אילו מקצועות או תחומי לימוד עשויים להתאים לו, את הנטייה המקצועית שלו ואת האמונות המגבילות שהוא נושא בנושאי העבודה והלימודים.ישנם מוסדות לימוד כמו מכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית, המציעים תנאים מצוינים לחיילים משוחררים במסלולי קורס סוכן ביטוח.

יועצות הלימודים של המכללה זמינות לשיחות ייעוץ ופניות מועמדים המתלבטים מהו המסלול הנכון עבורם וכיצד הם יכולים להצטרף למוסד הלימודי באופן הנוח והנכון ביותר עבורם. היתרון המשמעותי של מכללת אורין שפלטר עבור חיילים משוחררים הוא העובדה שאין צורך בתנאי קבלה או דרישות סף כדי להשתייך למכללה. כמו כן אין צורך ברקע קודם בתחומי הפיננסיים.

רבים הצעירים שפונים לסוג זה של ייעוץ לימודים לחיילים משוחררים כיוון שאינם בטוחים מה יהיו מקצועות העתיד והאם התחביבים שלהם נמנים ביניהם וראוי שיפתחו אותם למקצוע. ההשכלה הפיננסית מעבר להיותה אסופת ידע ומקצועות חיוניים שבכוחם לשנות את חייכם וחיי הלקוחות שלכם לטובה, היא גם אפיק הכנסה מכובד מאוד שמתכתב עם הצרכים של העולם החדש. יועצים פנסיוניים, מנהלי תיקי השקעות, משקיעי נדל"ן וכן הלאה, הם מקצועות המניעים את הכלכלה ובעלי פוטנציאל השתכרות גבוה מאוד מהממוצע במשק.

דאגה נוספת שסובלים ממנה חיילים משוחררים היא הקושי בלמצוא מקומות עבודה או הדאגה שהתחום שילמדו לא יספק עבורם מספיק משרות וימצאו עצמם עם קושי להתפרנס בכבוד מהמקצוע שבחרו. למכללת אורין שפלטר פורטל השמה ייחודי עבור בוגרי המכללה שעובד בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק ומאתר עבור הסטודנטים שסיימו את לימודיהם הפיננסיים משרות מעולות ומבוקשות.

במסגרת העזרה שמספקת המכללה באמצעות הפורטל, ניתנות אפשרויות תעסוקה ייחודיות שאינן דורשות ניסיון בניגוד לדרישות אחרות בעולם הפיננסי וזאת מפאת היכרות עם אופי המכללה, שיטות הלימוד במדויקות שהיא מובילה וסגל המרצים המנוסה שמגיע מן השטח אל כיתות הלימוד במטרה להכשיר את הדור הבא של המקצועות הפיננסיים בישראל.

לימוד