כיצד בוחרים עורך דין מקרקעין מוצלח?

עסקאות נדל"ן הן כמעט תמיד עסקאות מורכבות, משמעותיות ובעלות השלכות עתידיות. במקרים רבים, תוצאותיה של עסקת נדל"ן יכולה להשפיע בצורה יוצאת דופן על חייהם של אנשים, במיוחד בהיבט של עתיד כלכלי. בחירה של עורך דין מקרקעין מוצלח יכולה להיות הבחירה החשובה ביותר שתעשו בהקשר של עסקת נדל"ן, אז איך בוחרים עורך דין מקרקעין מוצלח? בואו לגלות

 

האם בכל מקרה שנכסי נדל"ן קשורים בו צריך עורך דין מקרקעין?

ובכן, ברוב המקרים בהם קרקעות או נכסים מעורבים בו, אכן מומלץ להיעזר בעורך דין מקרקעין. קנית דירה, מכירה, קניית מיד שנייה או מקבלן, במקרים כאלו ועוד רבים באמת כדאי לפנות לעורך דין מקרקעין. יחד עם זאת, ישנן מקרים בהם דווקא עורכי דין אשר במרחבים משפטיים אחרים יהיו עדיפים, לדוגמה בהקשר של נכס העובר בירושה, דווקא עורך דין לענייני משפחה כנראה יהיה עדיף.

ישנם עורכי דין, כמו עו"ד מיכאל פיינברג שיודעים לתת מענה משפטי גם לענייני נדל"ן קלאסיים כמו קנייה ומכירה אך גם לכאלו הקשורים  בענייני משפחה.

 

מה התפקיד של עורך דין מקרקעין בעסקת נדל"ן?

באופן כללי, תפקידו של עורך דין מקרקעין בעסקה יהיה לדאוג לאינטרס של זה שרכש את שירותו. האופן בו הוא אמור לבצע את התפקיד החשוב הזה, יהיה בראש ובראשונה דאגה לכך שלא קיים שום מידע שהצד השני בעסקה עלול להסתיר. מידע שלא מונח על השולחן מראש, במקרים רבים יהיה כזה שעלול לפגום בטיבה של העסקה, לכן עורך הדין צריך לבצע עבודת עומק רצינית ולנבור אחר כל פיסת מידע שכזאת.

ישנם היבטים רבים בעסקאות נדל"ן שאזרח פשוט מן השורה בכלל לא מודע להם, עורך דין מקרקעין מוצלח יידע להציף אותם ולבחון אותם היטב. בנוסף, את המשא ומתן בנוגע לחוזה עורך דין מקרקעין ינהל עבורכם.

 

איך בוחרים עורך דין טוב?

כאמור, לבחירת עורך דין מקרקעין יהיה משקל רב והוא יכול להוות גורם מכריע בעסקת נדל"ן. אספנו עבורכם מספר גורמים שכדאי לשים אליהם לב לפני שבוחרים עורך דין מקרקעין:

  • המלצות וניסיון ממשי – עורך דין מקרקעין טוב הוא כזה שתוכלו למצוא המלצות בנוגע לתפקודו המקצועי. כדאי להשקיע זמן בבחינת המלצות, המלצה טובה תהווה אינדיקציה לטיבו של עורך הדין.
  • מחיר – המחירים אותם דרושים עורכי הדין עבור עבודתם נעים על טווח רחב, לפני שתבחרו בעורך הדין כדאי שתבינו מה המחיר אותו אתם מוכנים להשקיע וכך תוכלו לצמצם את האפשרויות העומדות בפניכם.
  • ידע מקצועי רחב – כאמור, לא בכל ענייני הנדל"ן עורך דין מקרקעין קלאסי יהיה הגורם המשפטי אותו תרצו לצידכם. לפני שתרכשו את שירותו של עורך דין כדאי להבין לאיזה מרחב משפטי העסקה שלכם שייכת ובהתאם תבחרו עורך דין שמחזיק בידע וניסיון מתאים.

עורך דין מקרקעין