כיצד לבחור עורך הדין המתאים לתביעת הביטוח שלך: גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון

כאשר תביעה מול ביטוח לאומי עומדת על הפרק, חשוב שתפנו לאדם המתאים להיות לצידכם ברגעים המכריעים הללו על מנת למצות את הזכויות שלכם ושתמיד יהיה לצידכם אדם מקצועי להדרכה, לייעוץ ולהכוונה בכל שלב ושלב של התביעה וגם לאחריה. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על כיצד לבחור עורך דין המתאים לתביעת הביטוח שלך וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון.

 

תביעה מול ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי פורש רשת בטחון כלכלית לאזרחי מדינת ישראל אשר סובלים מנכות או לקות, נפגעו כתוצאה מפעולות איבה, הגיעו לגיל זקנה, נפגעו בתאונת עבודה או נקלעו למצב כלכלי קשה. בדרך כלל מדובר על האוכלוסיות החלשות ביותר במדינת ישראל, ולרוב הם אינם מודעים לזכויות שלהם, או שמגלים שהדרך אל ההכרה רצופה בקשיים שהם למעלה מכוחותיהם בשל מכשולי שפה שונים, מכשולים פיזיים ונפשיים ועוד.

משרד עו"ד ביטוח לאומי חדיד – הלד הינו משרד עורכי דין בעל נסיון רב ומיומנות רבה בהגשת תביעות לביטוח לאומי על מנת למצות את מלוא זכויותיכם ולהבטיח שבסוף התהליך תוכלו להגיע לחיים של כבוד, של צמיחה ושל ריפוי.

 

כיצד לבחור עורך דין מתאים לתביעת ביטוח מול ביטוח לאומי

בין אם אתם נכים או נפגעי פעולות איבה, נתונים בקשיים כלכליים או זקוקים לסיוע מהביטוח הלאומי מכל סיבה, התהליך שאתם עומדים לעבור עלול להיות טעון רגשית, לכלול מכשולים פיזיים ונפשיים, ובנוסף להיות גם ממושך. ככל שתקדימו לפנות למשרד עורכי דין כך ייטב, במיוחד אם מדובר באירוע שדורש איסוף עדויות ומסמכים שונים להצגתם כהוכחה. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את עורך הדין הנכון למלאכה הלא פשוטה הזו:

  • נסיון הינו דבר הכרחי – המוסד לביטוח לאומי אמנם הוקם לשרת את האזרח, אך רבים מוצאים אותו אטום, בירוקרטי ולא יעיל. עורך דין הבקיא בדרכי ההתנהלות של המוסד, השלבים השונים, הדרישות השונות והטפסים השונים הינו הכרחי על מנת למקסם את התוצאה עבור הלקוח שלו.
  • ידיעת הנהלים על בוריים – עורך דין הבקיא בנהלי הביטוח הלאומי, בדרך שבה נקבעים אחוזי נכות, כיצד מתנהלת ועדה רפואית, מה נבחן במבחנים רפואיים ועוד, יכול לייעץ ללקוחות שלו כיצד לצלוח אותם בהצלחה ולמקסם את מיצוי הזכויות שלכם.
  • אמפטיה ורגישות – אמנם אלו אינם חובה, אבל חשוב לזכור כי עורך דין המטפל בפניות לקוחות אל הביטוח הלאומי בדרך כלל מגיעים מן השכבות החלשות והמתקשות ביותר של החברה הישראלית, בנוסף, במקרים רבים מדובר ברעם ביום בהיר עבור משפחות רבות שיקיריהן לפתע חלו או נפצעו, וההתמודדות הינה קשה. לכן מעט אמפטיה, אנושיות ורגישות לא יכולות להזיק ואפילו לסייע למשפחות ובראשן לנפגע להפתח, לספר, לשתף פעולה ולהיות סמוך ובטוח שהוא בידיים טובות.
  • להיות שם גם לאחר סיום התהליך – פעמים רבות הליווי אינו מסתיים בקבלת ההכרה או אחוזי הנכות הרצויים, זהו כמובן רגע משמח מאד, אבל להיות נכה או נפגע פעולות איבה בישראל הינו דבר דינמי. המצב הרפואי עשוי להשתפר, או להתדרדר, במרוצת השנים, ולכן יש צורך לעדכן מדי פעם את הזכויות בביטוח לאומי.

 

לסיכום

חיוני לקחת עורך דין מעולה לתביעות בביטוח לאומי כדי למקסם את מיצוי הזכויות שלכם. כשיש לצידכם איש מקצוע מיומן שיעזור לכם לנווט ולצלוח את המסע הבירוקרטי על שלל ועדותיו, יש לכם מישהו לסמוך עליו, להתייעץ איתו, לקבל ממנו הכוונה והדרכה וסיוע בכל שלב ושלב.

כיצד לבחור עורך הדין המתאים לתביעת הביטוח שלך: גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון