לקחת את הביטחון בידיים: כל הציוד שתצטרכו להגנה עצמית

המצב הביטחוני באזור לא מבשר טובות, ואם אתם רוצים שתהיה לכם את היכולת להגן על עצמכם בעת הצורך אתם חייבים להיות מצוידים בצורה טובה. כמובן, כולנו מקווים שלא נצטרך להשתמש בציוד הזה, אולם אסור לכם למצוא את עצמכם במצב שבו אתם לא יודעים איך להגיב אל הסכנה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הציוד שיכול לעזור לכם להגן על עצמכם.

 

ציוד הגנה

ציוד להגנה עצמית הפך להיות מצרך חובה בכל בית בישראל. המצב בטחוני לא מבשר טובות, ולכן חשוב שיהיה לנו ציוד שאיתו אנחנו יכולים להגן על עצמנו. ציוד כזה יאפשר לכם לעזור לאנשים אחרים בעת צרה וכמובן להיות מוגנים במקרה שבו אתם מוצאים את עצמכם בסכנה.

 

מה אפשר לקנות

הציוד שזמין לרשותכם הן מגוון מאוד. בחלק הראשון ניתן למנות ציוד התקפי כמו אקדחי גז פלפל, ידיות לנשקים, נרתיקי נשיאה, נשקים קרים ועוד. הסוג השני הוא ציוד הגנתי כמו קסדות, אפודים להגנה מירי ודקירות, מעילים מיוחדים וכיו"ב. כל קטגוריה חשובה בפני עצמה, וכאשר אתם רוכשים ציוד עליכם לרכוש ציוד משתי הקבוצות הללו.

 

איך לבחור ציוד

בבחירת הציוד עליכם להתמקד בדברים שיכולים לשמש אתכם בצורה נוחה. מצד אחד, אל תקנו דברים שהרלוונטיות שלהם עבורכם היא רק לעיתים רחוקות, ותוודאו שמה שאתם קונים הם דברים שאתם יודעים איך להשתמש בהם בצורה נוחה ויעילה. הציוד הזה עלול לשמש אתכם במצבים מורכבים, ולא בטוח שיהיה לכם זמן להיזכר איך בדיוק מפעילים כל דבר.

גז

מחירים

ציוד הגנתי הוא משהו שיכול לעלות לא מעט כסף, אולם חשוב להבין שבמקרים הללו המחיר הוא שיקוף של האיכות שאתם מקבלים. ציוד הגנה הוא משהו שיכול להציל את החיים שלנו, ולא בטוח שבהקשר הזה כדאי לנו לחפש דברים זולים. כמובן, אתם לא צריכים לקנות את המוצרים הכי יקרים, אולם כדאי להשקיע בציוד שיוכל לשרת אתכם לאורך זמן.

 

שימוש זהיר

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא חשיבות השימוש הזהיר בציוד שאתם קונים. כל אותם פריטים נועדו להגן עליכם במקרה של צרה, ולא כדי לפגוע באנשים אחרים לשווא. עליכם לוודא שהציוד שמור במקום מוגן, וחוץ מכם לאף אחד אין גישה אליו. ברגע שקניתם את הציוד האחריות המלאה עליו עוברת לידיים שלכם, וכל דבר שיקרה בגללו יהיה מוטל על הכתפיים שלכם בלבד.

 

לסיכום

ציוד להגנה עצמית הוא כבר לא משהו שאנחנו יכולים לוותר עליו. לא משנה היכן אתם גרים, בכל רגע אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להגיב לסכנה שהתעוררה. את הציוד חשוב לקנות רק במקום מורשה שעובד לפי תקני הבטיחות המחמירים ביותר כדי לוודא שאתם מחזיקים בציוד מתאים. זכרו, המחיר הוא דבר חשוב אבל אל תתנו לו לפגוע בביטחון האישי שלכם.

אקדח