מהו תפקידו של עו"ד חדלות פירעון?

בעלי עסקים רבים מתמודדים בימים אלה עם קשיים כלכליים מורכבים. תרחיש זה הוביל כמה מהם לפנות לקבלת ליווי משפטי מצד עורך דין חדלות פירעון, כדי שזה יסייע להם. שיחות שערכנו בנושא גילו שיש חוסר מודעות בכל הנוגע לתפקידו של עורך הדין. לכן, החלטנו להעלות את מאמר זה שירכז את האינפורמציה החשובה שכל אחד צריך להכיר טרם הפנייה לקבלת השירות.

 

התפקיד העיקרי – מתן ייעוץ משפטי

סביר להניח שגם אתם לא למדתם על הליכי חדלות פירעון בבית הספר היסודי ובתיכון, משום שמדובר בתכנים שנלמדים רק במסגרת לימודים אקדמיים. בנוסף לכך, החוקים שכלולים בנושא זה משתנים מעת לעת והם ידועים אך ורק למי שעוסקים בתחום. פנייה לעורך דין חדלות פירעון תבטיח לכם קבלת ייעוץ מקצועי איכותי. כך שתוכלו להציג בפניו את מצבכם הפיננסי ולקבל הכוונה בכל הנוגע לנושאים הבאים:

  • הזכויות שמגיעות לכם בהתאם לקבוע בחוק
  • אפשרויות ההתנהלות במסגרת דיני חדלות פירעון
  • המלצה על דרך פעולה מסוימת שתתאים ביותר למצבכם הפיננסי

התפקיד העיקרי – מתן ייעוץ משפטי

ייצוג משפטי בבית המשפט

יכול להיות שתצטרכו להגיע לדיון בבית המשפט שיאפשר להגיע להסכמות מול הנושים שלכם. שכן, מדובר בתרחיש שעשוי לבוא לידי ביטוי בעת תביעות חוב בהוצאה לפועל. נסביר שמצב שכזה מצריך הסתייעות מצד עו"ד חדלות פירעון, נועם אברהם שיסביר לכם תחילה אודות התהליך עצמו וייצג אתכם במקצועיות.

 

ניהול משא ומתן

עורך הדין ממלא תפקיד מכריע בכל הנוגע לניהול משא ומתן מול הגורמים השונים. הוא מפתח בתור התחלה אסטרטגיה שמותאמת למקרה שלכם באופן אישי. זו כוללת את הנושים, החייבים וכו', כדי להבטיח שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר. תפקיד זה מצריך תקשורת ברמה גבוהה, כדי שניתן יהיה לייצג את האינטרס שלכם בין כל הצדדים שמעורבים בתהליך. חשוב לציין שעורך הדין פועל כדי ליישב סכסוכים במקרים שבהם יש אי הסכמות בעת ההליך. הדבר בא לידי ביטוי באמצעות הליך בוררות, גישור או חלופה אחרת.

 

תיעוד והכנה של מסמכים

אתם לא צריכים להתעסק עם הניירת, משום שעורך הדין ינסח את המכתבים הדרושים ויבדוק את המסמכים שצפויים להיות מוגשים לגורמים מוסמכים. מדובר בין היתר בתוכניות ארגון מחדש, הסכמי פשרה והגשות לבתי המשפט. מדובר בתפקיד חשוב מאוד שמאפשר למסור מסמכים באופן מקצועי ובהתאם לשפה המשפטית שאתם כנראה לא מכירים בה מקרוב.

 

השורה התחתונה – חשוב להסתייע בשירותי של עורך בעת חדלות פירעון

עכשיו אתם מכירים מקרוב בתפקידיו של עורך הדין שעוסק בדיני חדלות פירעון. בשלב זה ברור לכם שיש לו תפקידים חשובים שלא יכולים להתבצע על ידי מי שלא למדו את התחום באופן מקצועי. רגע לפני סיום, נמליץ לבצע פנייה חכמה לעורך דין שכזה, תוך קבלת המלצות מצד אנשים שהסתייעו בו בעבר.

עורך דין חדלות פירעון