נפרדים באהבה: טיפים לגירושין אוהבים

גירושין יכולים להיעשות באהבה. בניגוד למה שהורגלנו לחשוב, מריבות, תככים, דיונים בלתי פוסקים ואיבה בין הצדדים אינם חלק אימננטי מהליך הגירושין. כדי להצליח להיפרד באהבה, יש לפעול נכון. צעדים נכונים לאורך כל הדרך תוך זכירת מטרות העל שלכם, יבטיחו לכם גירושין אוהבים, עד כמה שגירושין יכולים להיות. הכנו לכם כמה טיפים שיסייעו לכם להיפרד מבן הזוג באהבה ובאחריות.

 

1. בחירת עורך הדין

ייתכן שהשלב החשוב ביותר בגירושין אוהבים, הוא שלב בחירת עורך הדין. צריך לשים את הדברים על השולחן – הליך ארוך, מסורבל, מלא בהגשות לבית משפט ודיונים בלתי נגמרים הוא יתרון של עורך הדין, שכן כל אלו מגדילים את שכר הטרחה שלו. עם זאת, ישנם עורכי דין אשר באמת ובתמים מציבים את טובת הלקוח שלהם לנגד עיניהם ומעוניינים בהליך נקי תוך מינימום התדיינות משפטית כדי להוביל לגירושין באהבה.

כאשר אתם בוחרים בעורך דין אשר אכן מעוניין גם הוא, בדיוק כמוכם, בהבאת ההליך אל קיצו כמה שיותר מהר, כמה שיותר בקלות ובאהבה, ההליך באמת יוכל להיראות כך. מנגד, אם תבחרו בעורך דין אשר מעוניין בהעמקת הקרע והחמרת המצב המשפטי, הרי שאתם גוזרים על עצמכם גירושין קשים יותר.

חשוב להדגיש – גירושין באהבה אין משמעותם נתינת הלחי השנייה והתפשרות או התרפסות בפני הצד השני. ההיפך הוא הנכון – הצדדים ידעו כיצד לעבוד יחד, תוך שמירה מובהקת על האינטרס של הלקוחות שלהם, אך בצורה מכובדת תוך הגעה להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט. רק באופן זה תצליחו להוביל לגירושין אשר שומרים על האינטרסים שלכם בד בבד עם שמירה על השלום בין בני הזוג.

ייתכן שאתם תוהים לעצמכם, כיצד נצליח למצוא עו"ד שכזה. כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה, נפנה אתכם ישירות אל משרד עו"ד טאוב ושות' בהובלת עו"ד טל טאוב אשר עושים לילות כימים למען הלקוחות שלהם, דוגלים בהליך משפטי יעיל ללא סחבת מיותרת וחותרים ללא הרך לפרידה באהבה ולגירושין נעימים, תוך שמירה אדוקה על האינטרס של הלקוחות שלהם.

 

2. הליך גישור

טיפ נוסף אשר יסייע לכם להגיע לגירושין באהבה, הוא להעביר מסה משמעותית מההתדיינות אל מגשרים ולא להגיע אל בית המשפט. אצל המגשר, תוכלו להגיע להסכמות בנושאי משמורת, מזונות או איזון משאבי בני הזוג והכל ברוח טובה וללא ריבים וסכסוכים מיותרים.

 

3. טובת הילד

לבסוף, כאשר אתם מתגרשים, זכרו לחשוב בכנות על טובת הילד. האם הרצון שלכם כי הילד יימצא במקום מסוים, במסגרת חינוכית מסוימת או בהסדר משמורת כזה או אחר באמת תואם את טובת הילד או שמא תואם יותר את טובתכם? מחשבה כנה שכזו תעזור לשני הצדדים להגיע להסכמות ולהבנות.

 

לסיכום

לסיכום, גירושין קשים אינם גזירת גורל. בעזרת עבודה נכונה, המתחילה בבחירת עו"ד נכון עבורכם, מעבירה דיונים למגשרים במקום לבית המשפט וזוכרת את מטרות העל של ההליך, תוכלו להגיע לגירושין אוהבים.

עורכת דין