תביעה נגד משרד הביטחון, צריך עו״ד או לא?

בניגוד לדין האזרחי, תביעות נגד משרד הביטחון הן תביעות מורכבות אשר מצריכות מיומנות והבנה ברזי המשפט הצבאי, ועל כן .ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם עורך דין אשר מתמחה בתחום

שוקל להגיש תביעה נגד משרד הביטחון? זה מה שעלייך לדעת

בשנים האחרונות חל זינוק של עשרות אחוזים בהגשת תביעות נגד משרד הביטחון, כאשר רוב רובן של התביעות נובעות מתוך פציעה גופנית או נפשית אשר התרחשה בזמן השירות במערכות הביטחון של ישראל. יחד עם זאת, רבים אינם מודעים לעובדה כי ביחס לדין האזרחי, תביעות נגד משרד הביטחון הן תביעות מורכבות במיוחד אשר לעיתים עלולות גם להתיש, זאת בשל הבירוקרטיה הצבאית הסבוכה כמו גם מגוון המסמכים וכן הדיונים אשר מתקיימים בעבור כל תיק. לאור הלחץ העצום אשר מוטל על המערכת המשפטית של משרד הביטחון, תהליך תביעה עלול לקחת בין שנה לשלוש שנים ואף יותר מכך, תלוי בחומרת הפציעה. על כן, התקשרות עם עורך דין משרד הביטחון אשר הוא מומחה לתחום יכול לקצר את תהליך התביעה באופן משמעותי, כמו גם להעניק לכם את המידע הטוב ביותר אשר יעזור לכם לדעת מראש בפני מה אתם עומדים.

תביעה נגד משרד הביטחון - צורך או לא

כיצד  מגישים תביעה נגד משרד הביטחון באמצעות עורך דין?

תפקידו של עורך הדין במקרים של תביעות נגד משרד הביטחון שונה מהליך אזרחי, וזאת בשל העובדה כי ישנה חובת הוכחה של קשר נסיבתי בין השירות לבין הפגיעה, כאשר במידה ואכן הוכח הקשר הנסיבתי ניתן לקבוע אחוזי נכות אשר בגינם ניתן לקבל פיצוי אשר יכול לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי, תלוי בחומרת הפציעה ובאחוזי הנכות אשר נקבעו.  למעשה, תפקידו של עורך הדין הוא לגבות תצהיר מפורט מהתובע, כאשר התצהיר עצמו חייב להיות מפורט עד כמה שאפשר. חשוב לזכור כי התצהיר הוא ראייה משפטית לכל דבר ועניין, גם כאשר אחוזי הנכות אשר נקבעו אינם הולמים את היקף הפגיעה ומשום כך יהיה ניתן להגיש ערער, כמו גם בעת החמרה במצב הרפואי. בנוסף, עורך הדין מחויב לבצע איסוף של מסמכים רפואיים כמו גם לגבות חוות דעת ממומחים אשר יאששו את התצהיר, כך שהתביעה עצמה תתנהל בצורה מקצועית אשר תוביל בסופו של דבר לקבלת הפיצוי ממשרד הביטחון.

ייצוג משפטי מקצועי באמצעות עורך הדין גיא בית און

עו"ד גיא בית און נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום תביעות נגד משרד הביטחון, וזאת בשל אחוזי הצלחה גבוהים ביותר אשר הובילו למתן פיצוי בעבור משרתי כוחות הביטחון. באמצעות משרדו של עו"ד בית און תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, תוך קבלת ליווי מקצועי לכל אורך ההליך. לבדיקת זכאותכם להגשת תביעה, צור קשר באמצעות המספר 03-9391070.