איך למנוע ויכוח משפטי עם חברת הביטוח

על פניו, ביטוח הוא הדרך המושלמת להתכונן אל הלא נודע: בשגרה אנחנו משלמים מעט יחסית, ואם חס וחלילה יקרה משהו המכוסה בפוליסת הביטוח שרכשנו, לא נצטרך לשלם באופן מלא ונקבל תשלום מחברת הביטוח.

למרבה הצער, בפועל המציאות הרבה פחות יפה וחברות הביטוח נצמדות לאותיות קטנות ומנצלות חוסר בקיאות של מבוטחים כדי להתחמק מתשלום.

כיצד למנוע ויכוח משפטי עם חברת הביטוח או לנצח במקרה ויש ויכוח כזה?

 

חברות גדולות מול האדם הקטן

כשאדם רוכש פוליסת ביטוח, בין אם מדובר בביטוח אבדן כושר עבודה, ביטוח רכב, ביטוח דירה או ביטוח נסיעות לחו"ל, הציפייה היא שבעת צרה חברת הביטוח תהיה הגונה ותשלם את מה שמגיע לו. עם זאת המציאות בפועל שונה וחברות ביטוח לא תמיד מכבדות את חובתן, בעיקר כאשר המבוטח לא מודע כראוי לזכויותיו.

ביחסים בין מבוטח לחברת הביטוח ישנו חוסר איזון מובנה: לחברות ביטוח יש סוללת עורכי דין, חוקרי ביטוח ומומחים מכל סוג המערימים קשיים ובמקרים רבים הופכים את ההתמודדות מולן לכמעט בלתי אפשרית, או ליתר דיוק לכמעט בלתי אפשרית למבוטח שניגש לתביעה ללא סיוע משפטי. לכן סיוע משפטי של עורך דין התמחה בתביעות ביטוח, ובפרט בתביעה מהסוג שלכם נדרש על מנת לקבל פיצוי מלא.

 

מדוע חברות ביטוח דוחות תביעות וכיצד סיוע משפטי יכול לסייע בכך?

לחברות ביטוח יש שלל נימוקים לדחיית תביעות ביטוח. כך למשל, אחד הנימוקים הנפוצים הוא מילוי חלקי של הטפסים, כאשר פעמים רבות חברות ביטוח מתעקשות להיתקלות בכך שמבוטח שכח למלא שורה או שתיים בטפסים הנדרשים, וזה נחשב מבחינתן לעילה מספקת לדחיית התביעה כולה. זה קורה גם כששורות אלו כלל אינן רלוונטיות לתביעה, ונגלה לכם בסוד שהן מכניסות שורות כאלו בדיוק כדי שהן יוכלו לדחות תביעות ולעכב תשלומים. עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח יעבור על הטפסים יחד איתכם, ויוודא שלא חסר שום דבר שיגרום לכך שחברת הביטוח תדחה את התביעה.

ישנה שורה ארוכה של נימוקים בהם משתמשים חברות ביטוח כדי לדחות תביעות, כאשר הם בדרך כלל ספציפיים לסוג הביטוח. בשורה התחתונה בכל תביעת ביטוח עורך דין יסייע לכם להגיש את התביעה כראוי באופן שימנע ויכוח משפטי, ואם ויכוח כזה מתעורר בכל זאת הוא ינהל אותו עבורכם ויגביר את הסיכוי לכך שתנצחו ותקבלו את מלוא הפיצויים אליהם אתם זכאים.

 

עו"ד נוה חגי לתביעות ביטוח

נוה חגי הוא משרד עורכי דין המוביל בישראל בתחום תביעות הביטוח. המשרד, שהוקם על ידי עו"ד נוה חגי מלווה וילווה לקוחות רבים בהגשת תביעות ביטוח עד קבלת הפיצוי המלא. בין אם אתם בתחילת המסלול ובין אם הגשתם תביעה והיא נדחתה, המשרד יסייע לכם בתהליך המשפטי מול חברת הביטוח עד קבלת הפיצוי. אל תסתכנו ותעברו את זה לבדכם, פנו אלינו ונסייע לכם כפי שסייענו בהצלחה ללקוחות רבים אחרים.

שופט