מהם תחומי ההתמחות הייחודיים של עורך דין ביטוח לאומי

אנחנו יכולים לשלם מדי חודש את דמי הביטוח הלאומי במשך שנים ארוכות מבלי שנזדקק לסיוע מהגוף הזה. עם זאת, ישנם מקרים בהם זה קורה – שהביטוח הלאומי צריך לשלם לנו!  במקרים שאתם עשויים להיות זכאים לקבלת פיצויים כספיים או הטבות שונות מהביטוח הלאומי, מומלץ לפנות אל עורך דין ביטוח לאומי, שבקיא בעבודה מול המוסד הגדול הזה. במאמר הבא נסקור את תחומי ההתמחות הייחודיים של עורך דין ביטוח לאומי.

 

ביטוח לאומי

ביטוח לאומי, כפי שניתן להבין מהשם שלו, הוא גוף שאמור לשמש כמעיין חברת ביטוח מטעם המדינה, של כל האזרחים בישראל. אנחנו משלמים דמי ביטוח לאומי ובתמורה, במקרים מסוימים נהיה זכאים לקבלת פיצויים, סיוע והטבות מסוימות מהביטוח הלאומי. עורך דין ביטוח לאומי יכול, בין היתר, לסייע לכם בהשגת הזכויות שלכם מול הביטוח הלאומי.

 

עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי הוא עורך דין שמתמחה בעבודה מול הביטוח הלאומי. עורך דין זה מכיר את החוקים הרלוונטיים לביטוח הלאומי והוא בעל ניסיון בעבודה מול גוף זה, כך שבאמצעות שכירת שרותיו תוכלו להנות מתחומי ההתמחות הייחודיים שלו.

 

הכנה והתייצבות מול וועדה רפואית

עורך דין ביטוח לאומי הוא איש המקצוע הטוב ביותר שיוכל להכין אתכם בצורה ראויה לוועדה רפואית. וועדה רפואית בביטוח הלאומי משפיעה באופן ישיר על גובה קצבה או מענק שתקבלו, עקב נכות למשל. כמו כן, הוא יוכל ללוות אתכם במהלך ההתייצבות מול הוועדה.

 

דמי פגיעה

נפגעתם בעבודה שלכם? בין אם מדובר על פגיעה קלה יחסית, שתשבית אתכם לכמה ימים בודדים, או על פגיעה חמורה יותר, שתשבית אתכם לפרק זמן ארוך, תוכלו להסתייע בעורך דין ביטוח לאומי על מנת שתקבלו דמי פגיעה – תשלום יומי המשולם על ידי הביטוח הלאומי לנפגעי תאונות עבודה.

 

נכות כללית

תאונות עבודה חמורות, תאונות דרכים או מקרי רשלנות רפואית למשל, יכולים להוביל אדם בריא למצב בו הוא נשאר עם נכות כללית ברמה מסוימת למשך כל חייו. עו"ד ביטוח לאומי יסייע לכם להגיש תביעה בצורה יעילה לקבלת קצבת נכות כללית, תוך כדי איסוף המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.

 

הפסקת עבודה

הפסקת עבודה היא מצב בו אדם שעובד מפסיק לעבוד במקום עבודתו. זה יכול לקרות כתוצאה ממצב רפואי או נפשי, אך גם עקב פיטורין. במצב של הפסקת עבודה, אתם יכולים לקבל זכויות שונות מהביטוח הלאומי, כך שפנייה אל עורך דין שמתמחה בעבודה מול הגוף המדובר תוכל לסייע לכם מבחינה כלכלית.

 

מענקים והטבות

הביטוח הלאומי מאפשר קבלת מענקים והטבות שונות. למשל, לבני משפחות שכולות יש כמה הטבות כאלו, כמו גם להורים של ילד הסובל מנכות חמורה. קבלת המענקים וההטבות הללו יכולה לסייע באופן משמעותי לזכאים. עו"ד מתאים יוכל לסייע לכם להשיג זאת.

עורך דין ביטוח לאומי