הכירו את האתר "הסברה משפטית"

שגרת חיינו עלולה להפגיש אותנו לא פעם מול שאלות והתמודדויות משפטיות – בין אם הדבר נוגע לחוזים, נדל"ן, תביעות קטנות ועוד, לרוב לא יהיה לנו את הידע המשפטי הנדרש על מנת להתמודד אל מול הדברים הללו. האתר "הסברה משפטית" כאן כדי לעשות לנו סדר ולענות לנו על כל שאלה.

לא פעם מצאנו את עצמנו מתמודדים אל מול עניין משפטי כזה או אחר, והדבר הביא עמו שאלות רבות שנותרות ללא תשובה – פשוט כי אין בידינו את הידע המשפטי הנדרש, או את היכולת הכלכלית להיוועץ בעורך דין בכל פעם שאנו נתקלים בהתמודדות שכזו.

הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן, האתר "הסברה משפטית" נגיש לכל אדם המעוניין לקבל סיוע משפטי ותשובה מהירה וזמינה.

 

מדוע האתר עוזר לנו?

ראשית, לרוב האזרחים בישראל אין את היכולת הכלכלית להיוועץ בעורך דין בצורה שתאפשר לו להרגיש בנוח אל מול כל התמודדות משפטית בה הוא נתקל. בין אם מדובר בחתימת חוזה על דירה ובין אם מדובר בכתב אישום של ממש – נצטרך ייעוץ משפטי או סיוע מעורך דין על מנת להבין מה הצעד הנכון שעלינו לנקוט.

שעת ייעוץ עם עורך דין מוסמך יכול להגיע לסכומים שבין אלף שקלים ועד אלפי שקלים לשעת ייעוץ אחת בלבד. אז לפני שאנחנו רצים לפתוח את הארנק, האתר "הסברה משפטית" כאן כדי להגיש עזרה ותשובות למי מאיתנו שצריך עזרה ראשונית. לפרטים נוספים היכנסו ל- hasbara

 

כיצד אוכל להיעזר באתר ובאילו מקרים?

קיימים אתרים רבים באינטרנט המציעים תשובות לשאלות משפטיות בסיסיות, אולם האתר "הסברה משפטית" למעשה כאן כדי לכסות כמה שיותר נושאים ותחומים משפטיים שאנו מתמודדים איתם.

בין אם מדובר בשאלות פשוטות כמו לדוגמא – "האם אוכל לבנות מרפסת בבית החדש שרכשתי?" ובין אם מדובר בשאלה מורכבת יותר – "מגישים נגדי תביעת לשון הרע, מה עליי לעשות?" –

קיימים באתר ההסברים הנכונים לשאלות פשוטות ומורכבות יחד, כך שניתן לקבל את העזרה הראשונה הנדרשת כדי להבין מול איזה מקרה אנו למעשה מתמודדים.

האתר מעוצב בצורה נגישה שמאפשרת לנו להגיע לכל נושא אשר מעניין אותנו ולמצוא את המאמר שמציע את התשובות אותן אנו מחפשים – כך שאין צורך לבלות זמן מיותר בחיפושים ושיטוטים מייגעים ברחבי הרשת, הכול נמצא במקום אחד – זמין ונגיש בדיוק בשבילנו.

לסיכום, הימים בהם הצטרכנו להוציא סכומי עתק על שעת ייעוץ מול עורך דין או לשוטט שעות באינטרנט על מנת לקבל תשובה פשוטה, תמו ועברו מן העולם. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כיום, כמעט מתבקש שיהיה לנו מקום נגיש בו נוכל למצוא תשובות לשאלות משפטיות פשוטות ומורכבות יחד, שכן מדובר בידע שצריך להיות בראש ובראשונה – נחלת הכלל.

מאזניים