עו"ד תאונות דרכים מגלה את הסודות לקבלת פיצוי מקסימלי

נפגעתם בתאונת דרכים? הדבר החשוב ביותר לטפל בו לאחר התאונה הוא כמובן הגוף שלכם ובריאותכם הפיזית והנפשית. בנוסף לכך, חשוב לזכור שלהתנהלות שלכם לאחר תאונת הדרכים ישנה משמעות מרחיקת לכת על גובה הפיצוי שתקבלו בגין התאונה. ישנם דברים רבים שתוכלו לעשות על מנת להבטיח שתקבלו את מלוא הפיצוי המגיע לכם, ועליהם נעבור במאמר זה.

 

מי זכאי לפיצוי בגין תאונת דרכים?

לפי החוק, כל אדם שנפגע באופן פיזי בתאונת דרכים זכאי לפיצויים לא משנה מי אשם בהתרחשות התאונה. המשמעות היא שגם אם נפגעתם בתאונת דרכים שקרתה בגללכם אתם זכאים לפיצויים, והשאלה היא מה יהיה גובה הפיצוי ודבר זה מושפע מפרמטרים רבים.

 

לפי מה נקבע גובה הפיצוי על פגיעה בתאונת דרכים?

גובה הפיצוי לאדם שנפגע בתאונת דרכים נקבע לפי פרמטרים שונים כגון גילו של הנפגע, הפגיעה בכושר העבודה שלו, מספר השנים שנותרו לו עד היציאה לפנסיה, השכר שלו לפני התאונה ולאחריה, מידת הנזק שנגרם לו ועוד. כמובן, להתנהלות של הנפגע לאחר תאונת הדרכים ישנה משמעות לגבי גובה הפיצוי, וכך תוכלו לוודא שאתם מקבלים את הפיצוי המקסימלי:

 

קבלו את כל הפרטים הרלוונטיים על התאונה

חשוב מאוד לקבל את כל הפרטים מייד לאחר שהתרחשה התאונה. פרטים אלה כוללים את מספרי הרכבים המעורבים, מספרי פוליסות הביטוח שלהם, פרטי הנהגים המעורבים ואם אפשר גם פרטי עדים. כל פרט שנראה לכם חשוב ורלוונטי לפיצוי שלכם צריך להיכתב.

 

צלמו את הנזק שנגרם לכם

אם מתאפשר לכם, ברגע שתוכלו צלמו את כל הנזק שנגרם לכם גם מבחינה פיזית וגם מבחינת הרכב. את הרכב צלמו ממספר זוויות כדי שתתקבל תמונה מלאה לגבי היקף הנזק שנגרם. יש לצלם גם את הפגיעות הפיזיות כדי לתעד את הפגיעה, שכן פגיעות שטחיות ייעלמו לאחר זמן לא רב ואתם צריכים להוכיח שאכן פגיעות אלה נגרמו לכם.

 

הודיעו למשטרה על התאונה

כאשר תוכלו לעשות זאת, לכו לתחנת המשטרה והודיעו להם על התאונה עבור קבלת אישור משטרה הכולל את הפרטים של המעורבים בתאונה, כולל מספרי הרכב ופוליסות הביטוח שלהם. אישור זה חשוב גם כדי שתוכלו להעביר למוסד הרפואי בו טופלתם על מנת שהחיוב יישלח לחברת הביטוח ולא אליכם, וגם לצורך תיעוד התאונה ופרטי המעורבים.

 

שמרו כל מסמך רפואי

תעדו כל טיפול והוצאה רפואית שהוצאתם בשל התאונה ושמרו על מסמך רפואי שאתם מקבלים. פעמים רבות נזקי הגוף יתגבשו חודשים לאחר התאונה, ועליכם לוודא שכל ביקור אצל רופא מומחה יתועד.

 

היעזרו בשירותו של עורך דין תאונות דרכים

שירותו של עו"ד תאונות דרכים קריטי לקבלת פיצוי גבוה ככל האפשר. משרד עורך הדין אושיק אליהו מתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ומלווה את הלקוחות לאורך כל התהליך החל משלב הייעוץ הראשוני, קבלת הטיפולים הרפואיים ועד לקבלת הפיצויים.

 

תאונות דרכים