זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

נסו להיזכר בפעם האחרונה שבה ראיתם סרט מתח טוב. סרטי מתח כוללים כל מיני סצנות שמבהילות אותנו, מפחידות אותנו וגורמות לנו לתהות מה יקרה הלאה, ואחת הסצנות היותר מפורסמות היא סצנות שבהן פושעים מנסים לזייף תאונות דרכים על מנת לחלץ מהפוגע כספים שלהם הם זקוקים. לצערנו, העניין הזה קורה לא רק במסגרת הסרטים המדוברים אלא גם בחיים האמיתיים שלנו, ובין אם תרצו בכך ובין אם לא – זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים הן ממש לא עניין נדיר. אז איך מתמודדים עם העניין הזה?

 

הייתם חלק מתאונת דרכים? שימו לב היטב לפרטים

תאונות דרכים קיימות בכל מיני דרגים ורמות, ולכן אם חס וחלילה נקלעתם למצב של תאונת דרכים – חשוב מאוד שתנסו לזכור כמה שיותר פרטים מהמקרה ולתעד אותם. למה? בדיוק מהסיבה הזאת – זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים עלול לפגוש אתכם הרבה יותר מהר ממה שחשבתם.

 

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים – איך זה בא לידי ביטוי?

אז על הסוג הראשון של הזיופים כבר דיברנו – כל אותם אנשים שמשתחלים לתוך תאונות דרכים ומביימים אותן, במטרה להציג מצג שווא שעל פיו הם נפגעו בצורה חמורה ויתבעו את הנהג. הסוג השני הוא אנשים שאכן היו מעורבים בתאונת דרכים, אכן נפגעו בצורה פיזית – אך מנסים להציג מצג שווא שעל פיו הם נפגעו בצורה הרבה יותר חמורה ממה שקרה בפועל. כמובן שהעניין הזה עלול לבוא לרעתכם בזמן הדיון בעניינכם.

גם חברות הביטוח נפגעות לא מעט פעמים מהסיפור הזה, כאשר לקוחות מנסים לחלץ מהן סכומי כסף גדולים מאוד על סמך פציעות שמעולם לא התרחשו, בוודאי לא בסדר גודל שעליו מדובר.

 

אז מה עושים?

קיימים לא מעט חוקים ודרכי פעולה שיכולים להיות שימושיים בשלב הזה. כמו שאתם בוודאי יודעים, לא כל אחד מאיתנו מחזיק בידע הנחוץ על מנת להצליח ולהתמודד עם מצבים כאלו בצורה מקצועית ויסודית, ולכן אנשי מקצוע רבים יכולים לעמוד לצידכם בשלב הזה ולהבטיח שתצאו ממנו כשידכם על העליונה – בלי זיופים, בלי רמאויות, בלי כספים מיותרים שלא מגיע לכם לשלם.

 

עורכת הדין יערית אוליאל – שם ששווה להכיר

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים הוא רק אחד מתחומי העיסוק של עורכת הדין יערית אוליאל. מדובר כאן על עורכת דין שעושה את עבודתה בצורה הטובה ביותר, מתמחה בתחומי התעבורה השונים ומכירה את כל תתי הסעיפים והחוקים שמעולם לא חשבתם שקיימים. המשרד של עורכת הדין יערית אוליאל מחזיק היום בעשרות תיקים שמטופלים במקביל, ומקבלים כל אחד את היחס הראוי לו, תוך שמירה על מקצועיות מקסימלית ויחס אישי.

עוד על משרד עו"ד יערית אוליאל תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המשרד, שמסביר על פעילות המשרד ועל דרכי התקשרות אפשריות.

תאונות דרכים