מה חשוב שתדעו על רשלנות רפואית?

לצערנו הרב מקרים של רשלנות רפואית חוזרים על עצמם לא פעם בישראל וזאת כיוון שבסופו של דבר גם הרופאים הם בני אדם. לכן, ממש כפי שבכל תחום אחר בעלי המקצוע עלולים להתנהג בצורה רשלנית, כך זה גם עלול לקרות לרופאים שמטפלים בנו. הבעיה היא כמובן שיש הבדל, שכן אם רופא מתנהג בצורה רשלנית הוא עלול להוביל אפילו למותו של המטופל שלו ולכן טבעי שלא נוכל לעבור לסדר היום על הדברים. זה נשמע לכם מוכר? ברור לכם שהרופא שלכם התרשל בטיפול? הוא לא זיהה נכון את המחלה שלכם? לא נתן לכם מינון מדויק של תרופה או שהוא עשה כל שגיאה אחרת כתוצאה מרשלנות? אם כך, דעו שהיום רופאים כאלה בהחלט נותנים את הדין.

 

 

שטרות של כסף

 

הגשת תביעת רשלנות רפואי

אין ספק שהדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לעשות זה להחליט האם רוצים לצאת למאבק או לא. אומנם זה נכון שבימינו לכל רופא יש ביטוח מקצועי וגם לא מעט עורכי דין שיוכלו להגן עליו ועל שמו הטוב, אך זה לא אומר שאין לכם סיכוי לנצח בתביעת רשלנות רפואית. מה שכן, אתם צריכים להכין את עצמכם למאבק שאינו פשוט, שכן מדובר על משימה מורכבת. בית המשפט עמוסים באינספור תביעות כאלה שמוגשות מידי שנה ובנוסף, יהיה עליכם גם לחשוף את כל התיק הרפואי שלכם בפני בית המשפט. לכן חשוב להבין שלא מדובר על הליך פשוט אך מצד שני, בסיומו אתם בהחלט יכולים לקבל פיצויים לא מבוטלים.

לאיזה עו"ד כדאי לכם להתקשר?

בבואכם לחפש עורך דין שיוכל לעזור לכם, תגלו שלא מעט אנשי מקצוע עוסקים בענף הזה. לכן עולה הדילמה אל מי כדאי להתקשר ומי הוא באמת עוה"ד המתאים לכם ביותר. חשוב לברר אודות עורכי הדין שנראים לכם רלוונטיים: מה הניסיון שלהם? האם אחד מהם מוכר ומוצלח יותר מאחרים? האם השירות שמציעים לכם עורכי הדין נראה רציני, מקיף ומעמיק? שימו לב גם לשאלת העלויות ואפילו לאופן התשלום. בסופו של דבר זו לא באמת חובה לבחור באיש המקצוע שיגבה מכם את המחירים הכי יקרים שיש כי אם תוכלו למצוא עו"ד שהתעריפים שלו שפויים יותר, למה שתתעקשו לשלם ביוקר? תביעת רשלנות רפואית אומנם תמיד תעלה לכם כסף אך הגיע הזמן להבין שזו לא תמיד חייבת להיות הוצאה כלכלית לא תדעו מאיפה לגייס עבורה כספים.