כל מה שתצטרכו לדעת על הוצאת ויזה לארה"ב

כמו עוד מדינות בעולם, ארצות הברית לא מאפשרת לכל אחד להיכנס אליה. על מנת למנוע מצב שבו נכנסים תיירים ומשתקעים במדינה בלי ידיעתה, הרשויות בארצות הברית דורשות מכל מי שנכנס לשם אשרת כניסה. האשרה הזו היא למעשה אישור שהייה בארצות הברית, ובלעדיה אתם לא יכולים להיכנס לארה"ב. כאן נספר לכם איך תוכלו לקבל את האשרה הזו ללא בעיות.

 

אשרת כניסה לארצות הברית

אשרת כניסה למדינה או ויזה בשמה הידוע יותר, היא מסמך רשמי שאותו מנפיקות רשויות הפנים במדינה. הויזה היא הדרך של המדינה לשלוט על כל מי שנכנס אליה, ולדעת בכל זמן נתון כמה תיירים שוהים בה, וכמובן לדאוג שאף אחד מהם לא נכנס בתור תייר אבל מעוניין להמשיך את שהותו ללא תאריך עזיבה מוגדר.

בעוד שבאירופה ישראלים יכולים להיכנס לכל מדינה בלי ויזה, ורק כדי לעבוד יש צורך בהוצאה של מסמך כזה, בארצות הברית עצם הכניסה שלכם מחייבת אתכם להוציא ויזה. תור להוצאת ויזה לארצות הברית לעיתים יכול לקחת לא מעט זמן, וכדי שלא תמצאו את עצמכם בלי ויזה במועד הטיסה שלכם, כדאי לקבוע אותו כמה שיותר מהר.

ויזה לארה"ב

מתי עלולות להתרחש בעיות

הבעיה המרכזית בהוצאת ויזה היא עבור מי שהרשויות עלולות לחשוד שהוא ינצל את הכניסה שלו לארצות הברית כדי להשתקע בה. זה קורה בדרך כלל לצעירים שלא מחזיקים במשרה קבועה בישראל, כיון שאלו אנשים שאין להם מטורה מוגדרת בגינה הם יצטרכו לחזור לארץ. כמובן, זה לא אומר שאם אתם בסטטוס דומה לא תקבלו ויזה, רק חשוב להיות מודעים לנקודה הזו.

 

פנייה לסיוע מקצועי

סירוב בקבלת ויזה אמנם מאפשר לכם להגיש בקשה נוספת, אולם במקום להגיע למצב הזה ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות מראש לסיוע מקצועי בקבלת ויזה. אנשי המקצוע של חברת הסיוע יוכלו ללוות אתכם החל מהשלב הראשוני, יעזרו לכם למלא את המסמכים הנדרשים במידה ואתם לא יודעים אנגלית, וכמובן ידאגו שתקבלו תור בשגרירות האמריקאית כמה שיותר מהר.

ויזה לארה"ב

מי לא צריכים ויזה

ישראלים שמחזיקים באזרחות נוספת יכולים לקבל פטור מויזה לארצות הברית. אזרחות של האיחוד האירופאי או אזרחות קנדית מעניקות לכם אפשרות כניסה חופשית ללא כל בעיה. בשנים הקרובות ייתכן וגם ישראלים יקבלו את הפטור הזה, אולם בינתיים, אם האזרחות היחידה שלכם היא ישראלית, עליכם להוציא ויזה.

 

לסיכום

כניסה לארצות הברית מחייבת אתכם להוציא ויזה מבעוד מועד. המטרה של הויזה היא לוודא שאתם לא נכנסים לארצות הברית מתוך מטרה להגר אלא רק לזמן מסוים. כדי לקבל את הויזה עליכם לפנות לשגרירות ארצות הברית ולאחר ראיון קצר הויזה תגיע אליכם. למרבה הצער, יש מי שמקבלים סירוב לבקשה שלהם. כדי למנוע את המצב הזה במקרה שלכם, כדאי לפנות לסיוע מקצועי בקבלת הויזה.

ויזה לארה"ב