כמה חשוב למצוא עורך דין שמתאים למקרה שלכם?

מציאת עורך דין עבור תביעה יכולה להיות מורכבת ומבלבלת. לא תמיד נדע מי הוא עורך הדין המתאים עבורנו. כמה חשוב למצוא עורך דין מתאים והאם זה יכול להשפיע על התביעה?

 

ההתמחות קובעת

בעריכת דין ישנם תחומי התמחות שונים וזאת משום שמנעד החוק הוא רחב. כמו שחשמלאי רכב הוא לא מכונאי, כך עורך דין המתמחה בדיני משפחה לא יוכל לסייע במקרים של תביעת נזיקין. על כן, מציאת עורך דין המתמחה בתחום בגינו אתם מבקשים לתבוע הינה קריטית להצלחת התביעה. ככל שעורך הדין יהיה בעל ידע והתמחות מעמיקה יותר בתחום בו אתם מבקשים לתבוע, כך גדל הסיכוי שהתביעה שלכם תצליח ותקבלו את מלוא הפיצויים. כך למשל אם אתם מבקשים לתבוע פיצויים בגין פגיעה פיזית כתוצאה מרשלנות רפואית, כדאי שתמצאו עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית לצורך תביעת הנזיקין.

הדבר חל כמובן גם אם אתם הנתבעים כאשר עורך דין מומחה בתחום התביעה כנגדכם יוכל לסייע לכם לצאת עם כמה שפחות נזקים מהתביעה, ואף ללא כל נזק כלל.

למידע נוסף אודות עורך דין בתחום רשלנות רפואית ופיצויים בגין פציעה פיזית, תוכלו לבקר באתרhttps://us-lawoffice.co.il בו תמצאו כל מה שאתם צריכים בתחום זה.

 

הניסיון עושה את ההבדל

התמחות עורך הדין אינה מספקת בלבד, חשוב גם הניסיון שלו. ככל שלעורך דינכם יהיה ניסיון רב יותר בתחום העיסוק שלו, כך גדלים הסיכויים שהתביעה שלכם תצליח. הניסיון של עורך הדין יעזור לו למצות את החוק העומד לזכותכם עד הסוף, להתמודד בצורה המטיבה ביותר למול בית המשפט וכן למצוא את כלל הפתרונות הטובים ביותר עבורכם. כמובן שאין הדבר אומר שעליכם למצוא רק עורכי דין מבוגרים שהם בהכרח בעלי ניסיון. עורכי דין צעירים יכולים להביא נקודת מבט חדשנית ולסייע בדרכים רבות, אך חשוב שגם להם היו ניסיון, ידע ויצירתיות. למי שאינו מבין בתחום המשפטים יהיה קשה לאמוד את הניסיון של עורך הדין שהוא רוצה לבחור, ולכן כדאי להתייעץ עם מכרים מתחום המשפטים או לשאול את עורך הדין האם התמודד עם מקרים כאלה בעבר ואם יש בידו המלצות של לקוחות.

 

מישהו שיהיה איתכם

עורך הדין שתבחרו הוא מישהו שילווה אתכם לתקופה ממושכת בתהליך שהוא לרוב מורכב ומסובך, ופעמים רבות גם יכול לתבוע מכם התמודדות נפשית. על כן, חשוב שתמצאו עורך דין שאיתו תוכלו "לרוץ למרחקים ארוכים". אחד שתוכלו לסמוך עליו באופן מוחלט שיטפל בתיק שלכם וגם כזה שאתם מרגישים נעים שייצג אתכם. בסופו של דבר הוא זה שמייצג אתכם ולכן חשוב שתרגישו בנוח לידו וכן תחושו שאתם בידיים טובות. עורך דין שמתאים לכם זה מה שיעשה פעמים רבות את ההבדל ויקבע האם התביעה שלכם תצליח או לא, לכן כדאי שתבחרו נכון.

Monam / Pixabay