עו"ד תעבורה במרכז – פתרונות לכל סוגי הבעיות

נתפסתם נוהגים בשכרות? עו"ד ערן בן עמי, מומחה לדיני תעבורה כאן בשבילכם בכדי להעניק לכם את הפתרונות הטובים ביותר לכל סוגי הבעיות.

נתפסתם נוהגים בשכרות? היוועצו עם עורך דין באופן מידי

ערן בן עמי עו"ד תעבורה נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים כיום בתחום התעבורה, וזאת לאור ניסיון של שנים ארוכות בתחום. ע"פ עו"ד בן עמי, דיני תעבורה מאוגנים בחוק ועלולים להציב אנשים נורמטיביים לחלוטין אל מול הליך משפטי סבוך. אין כל ספק כי עברה על דיני תעבורה היא עברה חמורה, אולם ניתן ורצוי לקבל ייעוץ משפטי באופן מידי וזאת על מנת להבין את ההליך המשפטי כמו גם לנקוט בצעדים בכדי להפחית את חומרת העברה, עד לכדי זיכוי. חשוב לזכור כי כיום, עברה על חוקי תנועה ובעיקר נהיגה בשכרות מהווים מכת מדינה של ממש, ועל כן ניתן לראות כי חלה החמרה משמעותית במדיניות הענישה. עם זאת, אמצעי הבדיקה הנהוגים כיום נתונים תחת ביקורת מחמירה, וזאת לאור העובדה כי בדיקות מעבדה אשר בדקו את הינשוף העלו כי ישנם לא מעט מקרים בהם הבדיקה איננה מדויקת, וזאת בלשון המעטה.

כלי רכב נוסעים

עו"ד תעבורה – לפתרון בעיות מכל הסוגים

כאמור, היוועצות עם עורך דין היא משמעותית ביותר לצורך יציאה מתוסבכת המשפטית כמו גם הפלילית, וזאת לאור העובדה כי רוב הציבור אינו בקיא בדיני המשפט ואינו יכול לייצג את עצמו בצורה ראויה, במידה ואכן ישנה העמדה לדין פלילי. בנוסף, דיני תעבורה נקבעים ע"י חומרות שונות, כאשר נהג אשר נתפס נוהג בשכרות וזו העברה הראשונה שלו, יכול להקל באופן משמעותי על מידת העונש וזאת ע"י הצגת הוכחות בפני בית המשפט, אשר יכולות להוביל במקרים רבים לעונש על תנאי, קנס כספי כמו גם שלילת רישיון לזמן קצר יחסית. עם זאת, במידה ומדובר בעברה שנייה ושלישית, כמו גם מעורבות של נפגעים בגוף או ברכוש, מדובר בהליך משפטי מורכב עוד יותר ועל כן עורך דין לענייני תעבור ברוב המקרים יכול לספק הגנה משפטית ראויה אשר מבוססת על ניסיון, וותק כמו גם בחינה של הראיות.

עו"ד ערן בן עמי – הדרך שלך ליציאה לחופשי

עו"ד ומגשר ערן בן עמי הוא מומחה לדיני תעבורה ולו ניסיון של שנים ארוכות בתחום, וזאת לאור העובדה כי עו"ד בן עמי מרצה בלשכת עורכי הדין כמו גם מעביר הרצאות בכנסים מקצועיים מטעם עמותת אור ירוק וארגון מנהלי התחבורה. ברבות השנים ייצג עו"ד בן עמי נהגים אשר הועמדו לדין במגוון רחב של עברות, ושיעור ההצלחה שלו הוא מהגבוהים בענף. על כן, אם נתפסתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול או הסתבכתם בעברה בדיני תעבורה, צרו קשר בהקדם האפשרי באמצעות פניה למספר 052-2526277 לקבלת ייעוץ מידי.