קניית לייקים באינסטגרם: מתי זה מומלץ ומתי פחות

אי אפשר להתעלם מכך שגולשים רבים באינסטגרם מבצעים קנייה של לייקים באפליקציה באופן קבוע. הדבר נגלה לנו ממש לאחרונה כששוחחנו עם מכרים שלנו שאמרו שהם קנו לייקים ממש לא מזמן מסיבות שונות. החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. שכן, שמענו שיש מצבים שבהם לא מומלץ לקנות לייקים באינסטגרם. אם הדבר מעניין אתכם, כדאי שתישארו אתנו ותגלו מתי זה מומלץ ומתי פחות.

 

תכירו את המומחים באינסטגרם שעזרו לנו להגיע למסקנות

כדי שנוכל להציג בפניכם מתי זה מומלץ לקנות לייקים ומתי לא, היינו צריכים לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בעצם בגולשים שקונים לייקים באופן קבוע. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בנושא והסברנו שאנו עתידים להעלות מדריך בעניין זה. ציינו כי אנו רוצים להבין מתי זה נכון לקנות לייקים ומתי עדיף להימנע ממצב שכזה. הופתענו לראות שמעל ל – 80 גולשים הגיבו על הסקר ואפשרו לנו להבין מהם המצבים השונים שבהם כדאי ולא כדאי לקנות לייקים. אנו רוצים להודות לכל אחד ואחת מהגולשים שהגיבו על הסקר וענו עליו באותנטיות. שכן, בזכותם, הצלחנו לקבל את כל המידע שייחלנו לו.

 

קניית לייקים באינסטגרם – מתי זה מומלץ?

בחרנו להתחיל בצד החיובי. כלומר, במצבים שבהם מומלץ לבצע הליך של קניית לייקים באינסטגרם. מדובר במצבים שבהם יש לכם פרופיל קיים שאתם מתחזקים אותו באופן קבוע. כלומר, אתם מצלמים סרטונים ומעלים רילס, סטורי וגם תמונות. ראוי לציין כי אין זה משנה אם הפרופיל שלכם הוא פרטי או עסקי. כל עוד אתם מתחזקים את העמוד – זה מומלץ לכם לקנות לייקים.

 

קניית לייקים באינסטגרם – מתי זה לא מומלץ?

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שזה לא מומלץ לקנות לייקים באינסטגרם אם אתם לא מתכננים לתחזק את העמוד שלכם. שכן, רכישה של לייקים צפויה להוביל לעלייה משמעותית במספר העוקבים שלכם. העוקבים לא ימשיכו לעקוב אחריכם במידה ולא תעלו תכנים או שתעלו תכנים שלא מעניינים אותם. לכן, חשוב מאוד שתשימו לב לעניין הזה. אחרת, אתם פשוט תוציאו כסף לחינם.

 

מה המסקנה שלכם מהמדריך?

עכשיו אתם יודעים מתי מומלץ לבצע רכישה של לייקים באינסטגרם ומתי עדיף להימנע ממנה. כך שנותר לכם רק לתהות עם עצמכם – האם אתם מתכננים לתחזק את העמוד שלכם? האם יש לכם זמן להעלות תכנים איכותיים ומעניינים? אם לא, תחכו למועד מתאים שבו יתאפשר לכם לתחזק את העמוד בהתאם. רק לאחר שיהיה לכם את הזמן והפניות המנטלית לזה, תבצעו את הרכישה של הלייקים שתאפשר לכם להגיע להישגים שייחלתם להם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי מומלץ לקנות לייקים באינסטגרם ומתי עדיף להימנע ממצב שכזה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לבצע את הרכישה במועד המתאים ושתראו תוצאות בהקדם.

אפליקציה