בן הזוג הולך לישון עם הטלפון הנייד בכיס? כנראה שהוא בוגד

הסימנים המקדימים לבגידות הם תמיד קטנים, ולא נוכל לשים אליהם לב עד שלא נקבל הערה או הארה מבחוץ. בזוגיות לעיתים קשה לדבר מהלב ולהודות על טעויות ואף על בגידות, ואם קיימת שתיקה רועמת, אולי יש סיבה לחשוש. אבל איך תוכלי לדעת אם בן הזוג שלך בוגד בך אינטרנטית? כשאין היסטוריית צ'אט והטלפון לא יורד מהיד שלו, אולי זה הסימן שלך לבדוק ולחשוש.

 

מה זו בגידה אינטרנטית?

בגידה אינטרנטית היא לא בגידה במובן הקלאסי של המושג כפי שהיה בעבר. בגידות שמראים לנו בסרטים או מזהירים אותנו מפניהן הם בגידות בעולם האמיתי, שבן הזוג מכיר מישהי ונוצר ביניהם מתח, ועל אף שאסור – זה קורה. בגידה אינטרנטית היא דבר שהתפתח בעשור האחרון יחד עם עלייתן של הרשתות החברתיות.

בגידה שכזו מתבטאת בהתכתבויות באינטרנט, הודעות בעלות תכנים מיניים, שיחות הגוללות פנטזיות מיניות ותמונות עירום. בנוסף, בגידות אינטרנטיות יכולות להתבטא גם "רק" בהתכתבות ארוכה ורומנטית, אולי אף חשיפת סודות ותכנים משפחתיים וזוגיים לצד השני.

בגידה כזו היא לא בגידה פיזית, ממשית, הקורית בין שני אנשים במציאות. אלא בגידה שמתקיימת בעולם הדיגיטל, שם אין מגע ממשי, אבל יש חשיפה רגשית ודיבור מילולי מיני שנחשב בגבולות האפורים של בגידה.

 

סימנים לזיהוי בגידה אינטרנטית

נהיה קשה יותר ויותר עם הזמן לגלות בגידות אינטרנטיות, שכן הן מתקיימות במימד הדיגיטלי וקשה לתפוס את המעשה על חם. אבל עם זאת, קיימים סימנים מסגירים. כמו:

  • בן הזוג הולך לישון עם הטלפון הנייד בכיס – אדם שלא מוכן לשחרר מהסלולרי שלו גם בלילה, גם במקרים של אירועים וחגים, יש לו ככל הנראה מה להסתיר. בעת השינה כולנו יודעים שאת הטלפון יש להניח כמה שיותר רחוק מאיתנו, הקרינה הסלולרית שמגיעה אלינו עלולה לפגוע בנו. אדם שאינו מקשיב להוראות הבטיחות הללו – מסתיר דבר מה.
  • לא מוכן לתת לך את הטלפון שלו – גם בשביל להתקשר לחברה, גם בשביל להסתכל רגע במצלמה איך את נראית, גם בשביל לשלוח הודעה לאמא. במידה ובן הזוג מתעקש לא לתת לך את הטלפון הנייד שלו לצרכים פשוטים, הוא מסתיר ממך דבר מה. יש כאלה שיתרצו את זה בסיבות של פרטיות ועניינים אישיים, אך בזוגיות האמון צריך להיות מלא ובטוח, הוא צריך לבטוח בך שלא תחטטי לו בטלפון, ואת צריכה לבטוח בו שאין דבר שהוא מסתיר ממך. במידה והוא לא מוכן להגיש לך את הסלולרי שלו, גם עבור פעולה פשוטה ביותר – ייתכן שהוא בוגד אינטרנטית.
  • מבלה הרבה זמן בטלפון – אם בארוחות משפחתיות, דייטים או סתם על הספה בבית בן הזוג גולל באינטרנט ומתכתב באופן שיטתי עם אנשים, ייתכן שהוא בוגד אינטרנטית. שכן, שיחות ארוכות עם חברים הן לרוב מתרחשות במציאות ולא בטלפון.

בגידה אינטרנטית