ליווי בעסקאות נדלן – עורך דין מקרקעין

ביצוע של עסקת נדל"ן הוא בדרך כלל תהליך שלם, שכולל בתוכו בדיקות שונות מצד שני צדדי העסקה, משא ומתן, כתיבת חוזה ולבסוף חתימה על החוזה והעברת הבעלות בטאבו. לאורך העסקה כולה חשוב להתנהל בצורה נכונה ושקולה בכדי שהעסקה תצליח ובכדי שהצדדים המעורבים בה יהיו מרוצים מהתוצאות שלה. 

 

ביצוע עסקאות נדל"ן בצורה נכונה

ביצוע של עסקת נדל"ן בצורה נכונה מתחיל כבר בשלב הבירור של הנכסים הרלוונטיים ובעת פרסום הנכס למכירה. בכל עסקת נדל"ן כמעט, השלב הראשון שיש לעשות הוא בירור של מצב הנכס בטאבו. רישום בטאבו הוא המונח המקובל לרישום של נכס במרשם המקרקעין של ישראל.

לפני כל קיום של עסקה שקשורה לנדל"ן יש לבדוק את הרישום והאם ניתן למכור את הנכס לפי המרשם. לאחר מכן יש להתחיל בשלב המשא ומתן ולאחר מכן יש לנסח חוזה מפורט למכירת הנכס. השלב הסופי של כל עסקת נדל"ן הוא העברת הרישום בטאבו מהמוכר לקונה בכדי שהזכויות על הנכס יעברו במלואן.

 

שכירת ליווי של עורך דין לעסקת הנדל"ן

כפי שוודאי הבנתם, עסקת נדל"ן היא תהליך שלם שכולל הליכים משפטיים וכתיבה משפטית מסוגים שונים. לכן, בעת ביצוע עסקת נדל"ן גדולה, במיוחד על ידי אנשים שאינם מומחים בתחום, מומלץ להיוועץ עם עורך דין לענייני מקרקעין כדוגמת www.yonilevy.co.il. עורך דין לענייני מקרקעין הוא עורך דין שהתמחה בתחום הנדל"ן בישראל הן מבחינת החוק והן מבחינה עסקית. ליווי של עורך דין בעסקת נדל"ן יכול לחסוך למוכר ולקונה עבודה רבה והרבה טעויות ועוגמת נפש.

 

מה הם התפקידים של עורך הדין בעסקת הנדל"ן?

התפקידים של עורך דין שמלווה עסקת נדל"ן מתחילים עוד בהתחלת העסקה. עורך הדין יברר את מצב הנכס בטאבו, וידווח לכם במידה ויש בעיה כל שהיא במכירת או קניית הנכס שנמצא במוקד העסקה. בהמשך, עורך הדין ילווה את המשא ומתן, יכתוב את חוזה המכירה בהתאם לאינטרסים של מי ששכר את שירותיו, ויטפל בהערות מהצד השני בעסקה. בהמשך עורך הדין גם יכול להעביר את הרישום בטאבו לאחר שהעסקה תחתם.

 

מהי עלות הליווי של עסקת נדל"ן על ידי עורך דין?

עלויות שכר הטרחה של עורך דין לענייני נדל"ן משתנות על פי סוג הליווי הדרוש לנכס, מורכבות החוזה ושווי הנכס הנמכר. ישנם עורכי דין שמתמחרים את שירותיהם על פי שעת עבודה, ואחרים שמתמחרים את השירות לפי ליווי של עסקה שלמה או הליך מסוים בתוך עסקת נדל"ן.

 

ליווי של עורך דין בעסקאות נדל"ן – סיכום

קנייה או מכירה של נכס מקרקעין היא בדרך כלל עסקה גדולה שמועברים בה סכומי כסף גבוהים. בנוסף לכך, הליך של קנייה או מכירה של נדל"ן כולל שלבים רבים, חלקם משפטיים. לכן מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין שהתמחה בתחום זה.

עורך דין מקרקעין